Selasa, 5 Februari 2013

PANASS!! ADUN KANTOI Simpan Gambar Kemaluan 'Perempuan' Dalam Handphone!!


Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Paka, Mohd Ariffin bin Abdullah, terkantoi dengan isteri keduanya. Apabila isterinya menjumpai gambar kemaluan perempuan yang tersimpan didalam handphonenya.

Gambar kemaluan yang dipercayai isteri ketiga ADUN tersebut dikirim melalui MMS oleh seorang individu bernama Saidatulnisa.

Menurut isteri keduanya, Mastura Othman, 46, beliau 'tidak kisah' kalau suaminya berkahwin lagi, namun mestilah bertanggungjawab dan memelihara maruah beliau dan anak-anaknya.

Katanya, beliau mula mengesyaki Ariffin bernikah buat kali ketiga dengan Saidatulnisa Aminuddin, pada bulan Jun tahun lalu, apabila terjumpa gambar 'kemaluan seorang perempuan' dalam telefon tangan milik Ariffin.

"Rahsia terbongkar apabila saya buka telefon suami saya, saya terjumpa gambar kemaluan perempuan, yang dihantar oleh Saidatulnisa, jadi saya tanya suami saya.....siapa perempuan itu?

"Saya desak dia....berkali-kali....akhirnya saya sendiri yang sebut (tanya) apakah dia itu isteri you? (dan dia mengangguk) saya 'check' nombor pengirim dan yang angkat adalah perempuan, nombor telefon Saidatulnisa,"jelasnya.

Nama kata ADUN, tapi tindakannya macam orang tak waras!!


McTheory:
Rasanya ini tahun terakhir dia jadi ADUN kot..

2 ulasan:

yan berkata...

Gaggagaga...gogong lagi bagus.benda.tu

Tanpa Nama berkata...

apa laaa..