User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Selasa, 5 Februari 2013

TUDIAA!! Jutawan Bekas POLIS Dah Berangan Nak Jadi Menteri?


Sejak masuk Pas ni Fauzi Shaari dah berangan untuk menjadi Menteri kalau Pakatan menang PRU. Sebagai bekas pengarah yang paling bermasalah di Bukit Aman, Fauzi yakin ketenteraman awam akan terjamin sekiranya Pakatan Rakyat membentuk kerajaan persekutuan selepas pilihan raya umum akan datang.

Beliau yang kini merupakan ahli PAS memberi alasan peralihan kuasa daripada BN kepada Pakatan Rakyat selepas pilihan raya umum tahun 2008 juga berlaku secara aman.

NONE
"Saya nak nyatakan tidak ada kerisauan daripada segi ketenteraman awam. Peralihan kuasa akan berlaku secara aman dan damai," katanya sewaktu berucap dalam satu program bersama pemimpin tertinggi PAS di Ampang pagi ini.

Katanya, keadaan sama dapat dilihat ketika peralihan kuasa berlaku di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Selangor dan Perak sebelum ini.

"Jadi Alhamdulillah, seperti yang di Perak itu selamat saya perhatikan (peralihan kuasanya)," katanya yang kini turut giat berceramah di pentas PAS.

Belia berkata demikian sewaktu membangkitkan isu mengenai kemungkinan yang akan berlaku jika Pakatan menguasai Putrajaya.

Tambahnya lagi, peralihan kuasa di Selangor juga berjalan dengan lancar walaupun polis pada masa itu meningkatkan langkah keselamatan kerana bimbang berlaku perkara di luar jangkaan.

"Kalau saya sendiri, sewaktu di Selangor saya tengok berjalan dengan baik dan dengan aman.

Kata-kata Fauzi amat berbeza dengan pendapat pengamal politik di Malaysia. Kebanyakannya ramalkan, perang antara kaum serta kekecohan di setiap negeri.

Biasa la bekas polis ni memang pandai cakap, sebab masa dulu pun dia yang paling banyak buat masalah. Logiknya macam nilah, bekas pengarah jabatan boleh buat banglo besar, harga juta-juta. Sedangkan Bekas Ketua Polis Negara Musa Hassan pun tinggal dirumah Semi-D dua tingkat.

Kalau tak percaya boleh tengok banglo bekas polis ni kat bawah dan baca ceritanya sekali!

Kisah banglo Fauzi yang dibeli semasa dalam polis lagi klik SINI 


McTheory:
Orang dah berangan nak jadi Menteri.. boleh buat rumah besar lagi!

8 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

tgk muka pun tau byk mkn rasuah ni!!

Tanpa Nama berkata...

Banyak makan rasuah.
Masuk PAS untuk cuci DOSA yang lalu.

Tanpa Nama berkata...

Boleh kerat jarilah kalau tak bedal rasuah makhluk ni masa berkhidmat dalam PDRM.

Tanpa Nama berkata...

Haaa kalau dok umngok dosa melambak2... jgn kaci org nk cuci dosa maduk pas....ngok poya bodo

Tanpa Nama berkata...

Ramai kalangan bekas polis yang seangkatan malahan yg pernah bekerja dengan beliau rasa macam ada sesuatu yang tak kena dengan beliau. Mungkin nak jadi menteri dalam negeri kut.

McTheory berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Nampak sangatlah kalau musuh kita....Puak UMNO duduk tibai duit rakyat tu tak pe....

Tanpa Nama berkata...

Bekas pengarah dalam polis yang dah pencen janganlah bawak paku atas bahu untuk tunjuk kuasa lagi. FAUZI tak sedar kah dalam pasukan polis semua kerja; ARAH DAN PERINTAH, soal kenapa arahan dan perintah tidak bolih dibantah HANYA jabatan POLIS sahaja yang ada jawapanya.

SEWAktu menjadi pengarah kejayaan dari tugasnya masih dipertikaikan, sedangkan fauzi sendiri bolih menjadi perantara untuk membetulkan sebarang ketidak adilan, kepelbagaian kesalan depan mata - jelas tida mampu, usahlah berangan menjadi baruah pembangkang sekarang.

FAUZI tak perlu berselindung disebalik nama pengarah pencen untuk menjadi pembangkang, Ratusan ribu imbuhan pencen dan ribuan pencen bulanan kerajaan mana yang bayar??????????????? pengundi polis tahu siapa fauzi semasa berjawatan pengarah.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review