Sabtu, 9 Februari 2013

PANASS!! Ahli Pas PIJAK Guan Eng, Hasil Tarbiah UMNO?


Pas mana pernah ingkar dan buat kerja membelakangkan Dap. Pas macam mana pun tetap 'sayangkan' Dap seperti mana Nik Aziz 'sayangkan' Karpal, bila dua kekasih tua tu menyambut harijadi bersama-sama.

Lalu PAS Pahang menafikan laporan Utusan Malaysia semalam, mengenai penglibatan ahlinya dalam demonstrasi di pekarangan Masjid As-Syakirin, Maran.

“Perlakuan yang dilakukan oleh remaja upahan (confirm dorang tuduh UMNO) membawa bendera PAS dan memijak gambar Lim Guan Eng dan bendera DAP jelas suatu tindakan terdesak Umno dalam menghadapi PRU13,” kata Pesuruhjaya PAS Pahang, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Kata Tuan Man lagi, saban hari, pelbagai pembohongan yang dilakukan oleh mereka dengan liputan media Umno ternyata satu sandiwara provokasi bagi mencetuskan kebencian antara kaum menjelang PRU13.

PAS Kawasan Maran, kata Tuan Ibrahim, telahpun membuat laporan polis pada pagi ini.

“Kita harap pihak polis bertindak, kerana bukti bergambar mereka yang terlibat dapat membantu penyiasatan. Kita akan mengikuti secara dekat kes ini, dan mengharapkan siasatan segera dijalankan,” tegas Ketua Penerangan PAS Pusat itu.


Bila dorang dah puas caci maki UMNO dengan tuduhan tanpa bukti. Kemudian dorang Pas pergi buat laporan polis. Lepas tu nak jumpa peguam dan kalau boleh nak failkan saman terhadap UMNO. Maknanya Pas nak saman UMNO di Mahkamah.

Sudah la bukti pun tak ada, hanya bergantung pada laporan akhbar, kemudian buat laporan polis. Lepas buat laporan polis, Pas terhegeh-hegeh nak saman UMNO di mahkamah. Ahli Pas pijak gambar Guan Eng, UMNO juga yang salah?

Apa kena mengena UMNO dalam permasalahan ini?

Paling menarik, bila Pas buat laporan polis dan nak saman UMNO di mahkamah. Percaya pula Pas pada POLIS dan MAHKAMAH. Bukankah Pas pernah kata, UMNO kontrol kedua-dua penguatkuasa ni. Kalau benar UMNO kontrol, kenapa Pas yakin nak saman UMNO?

Ahli Pas pijak muka Guan Eng, UMNO juga yang salah..

McTheory:
Guan Eng kena 'kontrol' dengan bini dia pun, salah UMNO kot?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mat sabun jilat main bini org pun UMNO yg upah.! kah kah kah,mmg daras dajal kahak hijau