User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Isnin, 4 Februari 2013

PANASS Isu #RCISabah Akhirnya Membuktikan Mahfuz Omar dan MalaysiaKini Menipu!!


Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara (JPN), Datuk Jariah mendedahkan terdapat 5 keraguan pada surat pekeliling yang didakwa dikeluarkan oleh JPN berhubung pelupusan kad pengenalan yang tidak dituntut. 5 perkara yang diragui itu adalah:

1) letterhead menggunakan alamat Bahagian Pengurusan IT dan komunikasi,

2) tajuk nombor rujukan yg diguna JPN.MK.(S) pada surat tersebut bukan nombor rujukan arahan Jabatan.

3) arahan Jabatan Bil.14/2012 juga didapati tidak wujud. Arahan terakhir dikeluarkn JPN adalah Arahan Bil.10/2012 iaitu brkenaan 'Pindaan kepada Arahan JPN Bil.9/2007,

4) Arahan Jabatan sebagaimana yang didakwa juga tak ditandatangani oleh Pengarah Bahagian serta tiada sbarang catatan b.p dan,

5) cetakan nama kementerian pada kaki surat merujuk kepada Kementerian Hal Ehwal Dlm Negeri.

JPN sememangnya tidak pernah mengeluarkan surat arahan seumpama itu kepada mana-mana pgawai, kakitangan atau pejabat cawangan...Sumber SINI



Inilah kerja puak cacai PR, buat surat tipu, tulis yang bukan-bukan. Kemudian suruh kita jawab. Bila kita kata benda ni fitnah, puak ni haram taknak percaya. Sedangkan fitnah ni mereka yang buat. Cuba fikir dengan akal yang waras, benda fitnah macam mana nak jawab?

Selamatlah yang fitnah pun bodoh, banyak kesilapan pada surat tu. Kalau tak dah tentu puak cacai dok usung isu ni merata ceruk Malaysia.

McTheory:
Bodoh tak tak kurang, dari dulu sampai la sekarang!

4 Komen Pembaca:

Raim Musa berkata...

jadi apa tindakan jpn dan pihak berkaitan..adakah akan membiarkan sibahalol ni terus memperbodohkan org lain?haritu nizar dan 207 bilion dia pun senyap begitu aja..

Tanpa Nama berkata...

Kasi saman saja mat kacang nie...rm 100 juta ok gak kan.....

Tanpa Nama berkata...

Kantoi

Tanpa Nama berkata...

Ceramah sana ceramah sini itu x betul ini x betul sna rasuah sini kroni bla bla bla..
Abes bila & apa yg dorang buat utk rakyat? Asek membebel je keje hapa pon xde janji itu ini bagai.. Selangor konon duit byk berbilion2 tolak la kt rakyat bg la cm brim ke hapa ko pk la kata mb pakar ekonomi..???

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review