Sabtu, 2 Februari 2013

PANASS!! PKR dan PAS Alor Setar Bergaduh, Ahmad Bashah Jadi Pengadil? #TukarKedah



Dulu Mc keluarkan cerita Pas dan Pkr Alor Setar bergaduh untuk kerusi N12, DUN Bakar Bata. Kali ni blog Duke Of UMNO pula ada cerita yang menarik pasal dua ekor parti tu.

Memang parah cerita yang aku dengar ni. Puak-puak PAS Kawasan Alor Setar dan PKR Cabang Alor Setar bergaduh sakan, saling perli memerli, sindir menyindir...hanya kerana berebutkan kerusi N12, DUN Bakar Bata..!

Baru-baru ni aku ada bersembang dengan satu group budak-budak PKR Alor Setar, dan secara tak langsung depa bukak pekung di dada. Depa "belasah" PAS Alor Setar tahap maximum punyaaa..!!!

Depa kata...PAS Alor Setar tamak haloba, gila nak jadi calon PRU, gila glemer, "tikam" kawan, sabotaj dan macam-macam lagi depa kata. Aku mula-mula malas nak melayan geng-geng "kecewa" ni. Tapi dengar je laaa..kan? Nama pun "member"...

Bila aku persoalkan dakwaan depa tu, depa kata perkara ni dah lama berlaku sejak PAS Kedah menang dan ambil alih Kedah lagi depa dah bergaduh. Depa kata, PAS kerat geng-geng PKR terus bila pegang Kerajaan Negeri...

Aku tak berapa pasti perkara ni. Dan aku tak mau dengar sebelah pihak saja. Jadi untuk berlaku adil, aku siasat la kebenaran di sebalik dakwaan member-member aku ni...heh!

Risik punya risik, memang betul laaa.. Depa bergaduh sakan. Dah lama dah, sejak tahun lepas lagi dok giat cantas mencantas, promosi diri sendiri, "masuk bakul angkat sendiri"...heh!



Antara "winnable candidate" depa ialah Azam Awang yang teruk kena bahan dengan puak-puak Facebooker PKR..Hahahahahaha.. Azam Awang bergambar kat kerusi ADUN N.12 DUN Bakar Bata dan gara-gara gambar tu, teruk la dia kena balunnnn.. Muahahahahahaaa...

Ketua Pemuda PAS Alor Setar nihhh...Depa kata dia dok lobi diri nak jadi calon di Bakar Bata. Kerusi kat situ PKR punya kuota, maka teruk la dia kena kutukkkk...heh! Ada hati jugak nak jadi calon? Dia ni salah seorang penulis blog pencacai PAS Kedah ni..heh!

Punya baguih dok ada, geng-geng PKR ni promosi pulak "winnable candidate" depa, Rohani Bakar. Depa siap promosi dalam Facebook dan depa mintak dia dipilih jadi calon PKR di DUN Bakar Bata jugak..heh! Dah berebut nak jadi calon pulak dahhhh...!!!


Maka mai la puak-puak cybertroopers PAS Alor Setar balun Rohani Bakar ni. Kesian la jugak aku tengok depa dok balun "winnable candidate" ni....

Kalau aku cerita je kat sini tanpa bukti, nanti hangpa kata aku tipu pulak. Jadi aku beri bukti dari Facebook yang sempat aku printscreen sebelum dipadam dan disembunyikan "kudis" tu oleh puak-puak Pakatan Haram ni...

Ini ke calon-calon Pakatan Haram yang nak lawan dengan calon BN di DUN Bakar Bata? Hahahahahahahaaa.. Mai laaa..silakan.. Aku alu-alukan bila "lauk" mai depan mata...Sedap jugak "balun lauk" ni..heh! Laukkkkk..!!!


McTheory:
Sila la masuk, kami terima secara terbuka!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bashah tu haprak,lembu,bkn tau apa pun!

Tanpa Nama berkata...

PERKARA ini memang SUDAH DIJANGKA AKAN BERLAKU.ini belum lagi PR menang.kalau PR menang pada PRU13 nanti,DEMI MEREBUT JAWATAN PERDANA MENTERI DIANTARA TIGA PARTI PEMBANGKANG NI maka terlebih dahulu akan berlaku huruhara PERDANA[besar besaran].