Sabtu, 2 Februari 2013

PANASS!! Dalang Berita Ustaz Taib Azamuddin Meninggal Dunia!




Sahabat Keris7Lok, telah membawa berita ini. Mc pun terkejut bila Keris menelefon Mc dan bertanya mengenai Ustaz Taib, yang kononnya meninggal. Sedangkan Ustaz Taib masih bernafas cuma beliau uzur.

Ramai tahu yang kini YB Taib Azamuddin sedang dalam keadaan tidak sihat malahan khabar angin mengatakan dirinya telah diserang angin ahmar yang kritikal. Namun begitu malam tadi terkejut selepas baca apa yang Tian Chua tweet :

[Klik Imej Untuk Besarkan]

Katanya Taib Azamuddin telah meninggal dunia. Siap ucap takziah lagi. Terkejut dan simpati hilang apabila diberitahu oleh rakan daripada Kedah bahawa itu hanyalah satu khabar angin. Kita sama-sama doakan supaya YB Taib akan berada dalam keadaan yang sihat.

Kesimpulannya, lihat Tian Chua punya tweet, palsu tetapi tetap disebarkan kemudian dia 'delete' setelah menyedari ianya berita palsu. Ironinya inilah sikap para pemimpin Pakatan yang sebenar. Apa sahaja yang mereka dengar baik daripada mulut orang mahupun yang mereka baca, mereka tidak akan siasat.

Berita yang datang daripada mereka amatlah diragui. Jadi masih nak percaya berita daripada pemimpin Pakatan? Dulu Azmin dan Khalid kata Selangor tidak akan ada krisis air tetapi ada beberapa kawasan masih lagi mengalami masalah air. Dah faham yang mereka ini penyebar berita palsu?


Gambar kat atas ni lagi sekor! Nak tegur sikit! Ziarah orang sakit tak perlu tangkap gambar dan tersenyum gembira. Tak ada moral betul jumud PAS ni. Fikir nak glamour je!

McTheory:
Tersengeh-sengeh, suka apa tengok orang sakit?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia happy sebab ada peluang jadi calon...hahaha. Kesian Ustat Taib...tu la akibatnya join politik.

Tanpa Nama berkata...

Lihat betul2 wajah Dato Taib Azzamudin tu...nampak benar beliau sakit...tapi yang 2 ekor tu??..tak sedar diri...lebai ketoi taiikkk!!!!

mail berkata...

Us taib ni pun banyak jugak buat fitnah kat umno.....jadi eloklah mintak maaf atas fitnah yg anda buat sebelum ajal datang....