User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Isnin, 4 Februari 2013

PANASS!! Ustaz Kazim Kata Abby Tak Layak Bercakap Soal Agama?


Lihatlah Ustazah Mee Segera Pas ni dah kena bahan dengan Ustaz Kazim. Rasanya pembaca boleh baca apa yang ditulis di poster bawah tu dan tak perlu Mc ulas dengan lebih lanjut.


Untuk lebih jelas, Mc berikan video Ustaz Kazim komen pasal ustazah mee segera ni.


23 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

baru sehari ke dua hari ke seorang wanita tu pakai tudung..apa masaalahnya..??dia nak bercakap pasal agama ke apa ke..apa yg ustaz susah hati pulak..patutnya menggalakkan lagi...bukan menghina...ohhh mungkin yg pakai tudung tu salah pilih parti kot...dalam TV kadangx ada bahagiannya wanita bercakap pasal agama tak bertudung pun..apa komen pulak...takut ke nak tegur..takut kena gam ke.....

Tanpa Nama berkata...

ko ni bodoh la....bukan x bleh ckap hal agama...tp biar la kena pada tmpatnya...ni politik.klu niat tu ikhlas nak bhijrah bukan dgn politik....brdakwah secara bebas tanpa dpengaruhi politik x kira kjaan atau pmbangkang,masalahnya ilmu tu x smpai setahun jagung dah pndai plak nak bceramah ksana sini wat fitnah...latar blakangnya bukan org x tau...biar sedar ckit...jgn tlalu taksub...saya rasa awak org yg bijak...bleh fikir..".undi pas masuk syurga"seolah2pmainkan agama je....fikir2kan....assalamualaikum..

Ramli berkata...

Biar org yg arif pasal Agama saja yg cakap,kita tu dok diam2 sudahlah....

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong :)

Ramli berkata...

Biar org yg arif pasal Agama saja yg cakap,kita tu dok diam2 sudahlah....

Tanpa Nama berkata...

Itu lah kalau salah pilih guru,Pangkah bulan masuk syurga,
Jual kalimah Allah masuk Putraja

Tanpa Nama berkata...

pembetulan
itulah kalau salah pilih guru
pangkah bulan masuk syurga
jual kalimah Allah mesuk putrajaya

Tanpa Nama berkata...

Otak benak!!

shahrulmuazam berkata...

sebaiknya kita kenal diri kita dlu.. pilih jalan yg benar.. .

Tanpa Nama berkata...

Saya pun sokong...orang bukan pertikaikan ko pakai tudung sehati ke 2 hari ke setahun ker
..yang orang pertikai ko bagi hujah tentang agama macam ilmu tu datang sendiri lepas sarung tudung..blaja dulu takut jadi munafiq lagi susah

Tanpa Nama berkata...

Abby kena Cepat-cepat hantar borang untuk masuk syurga dan minta sokongan daripada lembaga pengarah syurga iaitu Hadi Awang,NikAziz, Mat Sabu dang ketua pemuda Pas

Tanpa Nama berkata...

bukan tak boleh nak ckp psl agama. tp klau nak berckp biarlah yang ada nas dan dalil. bukan ikut main sedap mulut. klau awk betudung tak yah la pulak nak dihina yg tak brtudung. siap sindir2. kami ni yg dh mmg brtudung pun tak pernah pulak nak sindir2 sana sini. semuanya atas kehendak sendiri. doakan saja yg baik2 bukan perli2. dgn cara itu nnti org menjauhkan diri.

Tanpa Nama berkata...

Macamana awak kata Hadi awang, Nik Aziz,Mat Sabu dan ketua pemuda Pas itu ahli lembaga pengarah Syurga, kerana Dato Harun Din telah melebelkan mereka ini sebagai kufur. kerana menjual kalimah Allah kepada orang Kristian untuk undi

Xpas berkata...

'sampaikan dariku walau satu ayat' -Al Hadis, but must know our limit ! bila jahil, bnyk bercakap akan mendedahkn kejahilan sendiri ! lbh bahaya bila menyentuh perkara yg boleh merosakkan akidah. Peringatan utk diri dan yg bersedia mengambil pelajaran.

Tanpa Nama berkata...

KALAU NORMAN TAK TINGGALKAN DIA AGAK2NYA TAK SAMPAI MACAMANI DIA MEROYAN. KESIHAN..... ABBY.

Tanpa Nama berkata...

Norman org kuat umno kot...tu yg meroyan semacam

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Ksian tgk aby tu...

Tanpa Nama berkata...

minah ni agak kerana dia dah dijamin masuk syurga, dia boleh cakap dan buat apa saja.

Tanpa Nama berkata...

Abby bangang abadi.. Sedar la diri ko tu sket weh.. Nk cite ko brhijrah pakai tdg fine ok je.. Tp nk cite psl hukum hakam agama im soli stakat aurat pon ko x bole huraikan hentikan la sembang ko tu.. Naik pentas pas dah bole tarbiah owg cm ulama.. Apa benda laa.. Kesimpulannya biar la ulama jlnkn tugas ko duk ngan penonton diam2 sudeh

anti bohmau berkata...

melalat2 pompuan ni berceramah sampai memburukkan ibubapa sendiri!!!
sampai hati dia tuduh ibubapanya degil tak nak berubah!!!
dia sendiri memang berubah..dari anak baik kpd ANAK DURHAKA krn memburukkan ibubapa didlm ceramah yg ditonton oleh seluruh alam!!!

maafla kalu kata arbaiayah ni baik. kalu nak berubah bukan atas pentas politik & bukan dgn menghukum org lain yg tak jadi ahli pas sebagai jahil' kamu tu yg jahil krn menghina ibubapa sendiri!!

Tanpa Nama berkata...

Bodoh la umno dlm blog ni....smua bodo.... byk dpt fulussssssss.

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak silap PAS kata pelembagaan UMNO kafir ( PAS Bodo sebab UMNO telah tetapkan dalam Perlembagan, Islam agama rasmi bermazhab shafie. Jadi kalau dah ada yang besar tak perlulah yang kecil macam parti UMNO tu..sebab dah merangkumi... tak fahamkah cara kitab berhujah.. )Oleh itu saya nak tanya dalam pelembagaan PAS ada tak ditetapkan ikut Tauhid mana, Mazhab mana dan tasawuf aliran mana? Adakah bebas? Parti Islam apa kalau ini tak jelas????

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review