User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Isnin, 18 Februari 2013

PENDEDAHAN BERANI!! Siapa Sebenarnya Disebalik Team Media Kedah!! #TMK #TukarKedah


Semalam Mc ada menerima sms dari Duke, salah seorang blogger TMK yang banyak mendedahkan perbuatan buruk pentadbiran Pas Kedah. Dari sms Duke tu, dia bagitau blogger Pas sudah mendedahkan identitinya.

Terkejut jugalah Mc, macam mana geng blogger Pas yang diketuai oleh Zulkifli Yahaya boleh mengetahui identiti Duke. Mc pun buka laptop dan masuk ke blog Pas Kedah yang penuh sawang sebab takdak orang nak baca tu.

Bila Mc baca, yang terkejut tadi sudah hilang kejutannya. Jadi, disini Mc nak buat pengakuan ikhlas dari Mc. Memang benar individu yang blogger Pas Kedah dedahkan itu adalah Duke. Tidak lain tidak bukan itu memang Duke yang sebenar.

Oleh itu hangpa jangan siasat lagi. teruih pi tangkap budak tu, sebab budak tu adalah Duke!! ha ha ha..

Untuk tidak menghampakan blogger Pas Kedah dan juga blogger Pakatan yang lain. Mc nak dedahkan identiti sebenar blogger-blogger TMK yang selama ini menjadi igauan ngeri kepada pentadbiran Kerajaan Pas Kedah.

Hangpa tak payah cari lagi, mai sini aku nak dedah!! jeng jeng jeng..

TMK diasaskan oleh Mc sendiri, yang digelar McTheory, kami ni bukan orang politik. Kami takdak kepentingan dalam politik ni. Perjuangan kami hanyalah mahu memastikan Agama, Bangsa dan Tanah Air kami terbela dan dijaga untuk generasi masa akan datang.

Tapi disebabkan blogger Pas Kedah nak sangat tahu identiti kami,

Nak tengok gambar sebenar McTheory, tengok kat bawah,

TADAAAA!!
Ishh.. lain macam saja muka aku ni.. buruk semacam saja pun. Bukan, ini bukan aku. Ini budak skema mana, taktau. Cuba tengok kat bawah pula,

Yeahh inilah McTheory
Haa.. ni lah muka aku yang sebenar, botak, hensem, putih, macho dan lain-lain lagi. Kalau tak percaya boleh rujuk MySpace aku kat SINI. he he he.. Aku tak tipu, tu la gambar aku, McTheory. Kalau jumpa tepi jalan, jangan lupa tegur, kalau aku tak reti cakap bahasa melayu tu, maknanya aku saja berlakon. Mana tau takut kantoi dengan puak cai Pakatan ni.

Meh aku nak tunjuk gambar Duke pulak, hangpa jangan terkejut,

Wekkk..
Haa... inilah wajah Duke yang sebenar, gambar ni aku tangkap semalam. Muka dia macam tu sebab dia tension gila, identiti dia dah dibongkar oleh puak Pas Kedah ni. ha ha ha.. macam hensem tak?

Kita sambung dengan pendedahan siapa pula Pisau Kedah, tengok gambar kat bawah tu,

aiyo tambhi!!
Pisau Kedah ni, kalau dia tak buat blog. Dia kerja kat kedai Nashmir Nasi Kandar kat Simpang Kola, Aloq Staq. Amacam, hensem? Dia bukan terer buat video saja, kalau tebaq roti canai. Sekali tebaq, siap lapan keping! he he.. Kalau nak cari pelakon tamil, sila hubungi Pisau Kedah ok.

Lepas tu Mc nak perkenalkan pula dengan Medan Tempur Kedah, atau MTK. Salah seorang blogger Kuala Kedah yang banyak dok kerja kaji selidik. Muka memang tak hensem, tapi hati dia baik. ha ha..

Tension noo...
Dah tengok MTK, kita sambung pula dengan Kamera Kupang, tu gambar dia kat bawah ni,

Kesian kann.. nampak kuruih bebenor. Inilah akibatnya bila dok kat Baling. Ayaq kotoq, nak minum susah, last sekali jadi macam ni la akibat dia. Ni kalau tak makan hari ni, esok GOL la tu. ha ha ha..

Lepas Kamera Kupang, Mc perkenalkan pula dengan facebookers TMK yang paling diBENCI oleh Pas Kedah. Aktivis UMNO Pekan Naka,

Ni diaa..

Siap pakai baju superman tu, nilah muka Aktivis UMNO Pekan Naka yang sebenar. Yang tersebar selalu tu, palsu semata. AUPN mana gemuk, dia slim shady. ha ha ha.. Kalau pi Naka jumpa muka ni, rajin-rajin la tegoq no...

Lepas tu, kita tengok muka Aktivis Pendang Jr.


Jangan terkejut, Pendang Jr ni memang suka buat gimik pelik. Tapi dia tak makan orang. Cuma orang pompuan kena jauh sikit pada dia, bahayaa woo.. he he.

Lepas tu Mc nak dedahkan pula gambar Aiman Rosis, Dahlia B. Lada dan Mulut Hebiaq. Ketiga-tiga gambar tu, ada kat bawah ni.

Ni Aiman Rosis, dia memang suka main gitar..
Ni Dahlia B. Lada, jiwa kacau sikit..
Ni pulak mulut hebiaq, nampak tak betui, tapi dia ok..

Haa.. itulah muka-muka disebalik nama Team Media Kedah. Apa macam puas hati? Dah kenal nooo.. sapa TMK, kalau dah kenal baguih la. Lepas ni tak payah la blogger Pas Kedah nak siasat atau selidik sapa kami lagi, sebab Mc dah dedahkan muka budak-budak TMK ni 

Disebabkan pendedahan oleh blogger Pas Kedah, tiba-tiba TMK jadi popular. ha ha ha..

Bila bergabung, kamilah TMK!! Yeahh..

Pesanan pada blogger Pas Kedah, kalau nak bersaing tu, gentlement la.. dah tau tak boleh fight betul, nak dedahkan identiti la, guna hackers la, upah penyiasat la, serang peribadi la. Macam orang takdak teloq!

Kami blogger TMK ni tau banyak pasal peribadi hangpa, jangan sampai kami pula lupa diri dan bongkar hingga hangpa tinggai teloq kot.

Kami tau Syarikat Padi Mas sapa punya, kereta apa pakai, kilang apa ada, rumah kat mana. Lepas tu sorang lagi, lepas balik haji, bertumbuk dalam pejabat MB, balik rumah susah hati sampai langgar tiang letrik. Dok makan duit haram tebang balak, gaduh habis laki bini mak bapak. Bukan kami taktau semua tu, tapi kami simpan.

Kami ada banyak isu pasal pentadbiran Pas Kedah yang memang teruk!! Tak dapat dibayangkan betapa teruknya Pas Kedah sampai nak meeting PBT pun taktau dan takdak protokol. Sebab tu kami tak minat dengan peribadi, tapii...

Hangpa start main peribadi, gambar bini dengan anak hangpa aku publish dalam ni!! Jangan cabar aku noo. Hangpa tak kenai aku, tapi aku kenai hangpa, ohh lupa pulak, hangpa dah tengok muka aku atas tu. Soo..  jangan main gila dengan kami. ha ha ha..


McTheory:
dah puas hati dengan pendedahan berani ni? ha ha ha...

16 Komen Pembaca:

medantempurkedah berkata...

mcmna la muka aku tgk tension masuk skali..hampeh Mc.lain kali cari gambaq ensem skit

Tanpa Nama berkata...

Mcm sial haha

McTheory berkata...

ha ha ha.. tu dah habis hensem la tu..

DukeOfUMNO berkata...

Pungkoq la Mc...hang pi dedah identiti aku buat apa? Mana aku nak lari ni? Kalau Sanusi jumpa aku nanti dia tumbuk aku macam dia buat kat Mihat lagu mana? Naya wwwooo..!!! Aku isytihar "perang" kat Mctheory...siotttt la luuu..!!!

McTheory berkata...

ha ha ha.. gambar aku pun ada tu... hahaha.. tapi aku hensem dari hangpa semua la..

KAMUNTING CENTRAL berkata...

Hahaha... Hangpa tgk Mc, tang dia ambik had hensem ja... Hahaha...

McTheory berkata...

Besa la bro.. dah memang aku hensem.. ha ha.. ciptaan Allah..

Tanpa Nama berkata...

Steady la mc...

medantempurkedah berkata...

Muka org lain ketat2 ja.yg mc pnya hensem bergaya..mmg hensem pun.(Nada bodek) huahahahah

Tanpa Nama berkata...

Muka hangpa-hangpa TMK ni tengok takut puuunnnn... aku pun takut. Padan lah hangpa pi dok meghebeang kat Hutan Pedu nuuunnn... Ghimau pun laghiiiii...

La niiii... aku cadang hangpa beghimpun kat Wisma Darulaman, jege mata kat Zul Yahaya. Tang betoi-betoi pejabat MB tu, asai-asai dulu kuboq oghang mati Jepun bunuh dulu-dulu nihhh... Nanti Zulkifli Yahaya kata hangpa tu hantu Jepun lahh...hi hi hi

Bisa Ular Emas berkata...

Huhu..ingin kenai semua...

Tanpa Nama berkata...

sial......... apasal muka teruk, gambar ni masa aku belum menyertai TMK. Waktu tu aku bermastautin di Kaw legong..sorila aku dan makin smart... nanti aku bagi kat mc gambar terbaru. kamera kupang.

Tanpa Nama berkata...

Aku dah macho dah sekarang..... Minta mc tukar pic terbaru aku boleh tak... Nanti tak de semangat plak puak macai-macai PAS nak serang kami...kehhhkeeee

Pisau Kedah berkata...

Ketua TMK dah kena bayaq dengan Pakatan Haram Kedah berapa Juta ???

Tanpa Nama berkata...

damn..mcm mn aku blh kelihatan hensem mcm tu..walhal aku x sehensem mcm tu..siap pakai bju Superman lg tuuu..lps ni klu bini Sanusi Setpol berklenan kt aku,Mc la yg kena bertanggungjawap dunia akhirat..

FATIN NURAQEELA berkata...

ingat kn btl2 bperang gn duke, wt suspen jew..huhu =_=

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review