Khamis, 14 Februari 2013

TUDIAA!! Kontroversi Bayaran PSY, Kerajaan Malaysia Bersalah? #GangnamMalaysia



Scooter Braun Projects, syarikat yang menguruskan penyanyi popular Korea Selatan, PSY menyatakan bahawa mereka tidak pernah terlibat atau yang dibayar oleh kerajaan Malaysia bagi persembahan PSY di Pulau Pinang baru-baru ini.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan kepada Bernama semalam, pengurusan PSY menegaskan bahawa berita dan artikel yang beredar di internet adalah tidak benar, dan hanya khabar angin.

"Scooter Braun Projects ingin tegaskan disini bahawa kita tidak pernah terlibat atau dibayar oleh kerajaan Malaysia untuk persembahan PSY di Pulau Pinang, Malaysia," dalam kenyataan media mereka.

Pihak pengurusan juga menafikan dakwaan di blog-blog yang mendakwa bahawa kerajaan Malaysia menaja prestasi persembahan PSY di rumah terbuka 1Malaysia Tahun Baru Cina, Isnin lepas. Berita asal bahasa english boleh rujuk SINI

Sumber berita Mc ambil dari bernama. Masalah orang kita sekarang adalah, mereka tidak percaya jika kita cakap sendiri. Bila kita terangkan kepada mereka bahawa kerajaan tidak mengeluarkan wang untuk persembahan itu, mereka kata menipu.

Tetapi bila Manager PSY sendiri yang keluarkan kenyataan, Mc rasa baru cai-cai mangkuk Pakatan nak percaya kot.

Tu pun akan ada mangkuk yang tuduh BN 'bayar' Manager PSY untuk keluarkan kenyataan sedemikian. he he..

Kalau ada yang fikir macam tu, memang la orang tu tak waras dan otaknya setahap mangkuk ayun saja!


McTheory:
Otak cai Pakatan dah kena suntik racun, sebab tu susah nak percaya kat orang..

Tiada ulasan: