Khamis, 14 Februari 2013

PANASS!! Mat Sabu Cuba UGUT Rakyat Malaysia?



Sudah jelas, Pakatan Haram melalui kenyataan Mat Sabu Komunis telah menunjukan Pakatan Haram mempunyai niat ingin menjadikan Malaysia huru hara seperti mana " Arab Spring " sekiranya Pakatan Haram tewas dalam PRU 13 ini.
" Arab Spring' hanya akan berlaku di negara ini jika pilihan raya umum dicemari dengan penipuan pihak-pihak berkepentingan sehingga menimbulkan kemarahan rakyat ".- Mat Sabu
Pastinya kekalahan Pakatan Haram di PRU 13 ini akan dijadikan alasan bahawa pilihan raya umum tidak telus, dan mereka mengunakan alasan tersebut, untuk mereka menghuru harakan Malaysia.

Kita sudah diberi contoh seperti mana demo bersih 3.0, mereka menghuru-harakan keadaan dan berperang dengan polis.

Mereka ini tidak kisah negara kacau bilau, kerana bagi mereka, kuasa lebih penting. Malah sekarang ni mereka mula mengugut rakyat Malaysia untuk berkuasa. - Media Kedah





Mereka boleh mengugut dengan apa cara sekalipun. Namun jika negara Malaysia kacau bilau, nescaya akan ada penentang yang akan mengajar mereka ini menjadi lebih baik dan beradab. Kami rakyat Malaysia pencinta keamanan juga bersumpah, akan memberikan balasan yang setimpal dengan apa yang mereka cuba buat.


McTheory:
Diam bukan bererti takut, cuba malas nak layan.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pakatan tak mahu kalah dalam PRU13, sebab itu mereka menrendah-rendahkan kewibawaan SPR. Macam-macam tuntutan mereka kalau kalah tentu mereka akan hasut rakyat yang simpati untuk berontak. Itu stail Anwar Ibrahim, PAS pula memang busuk hati kat UMNO lebih-lebih lagi siTua kutuk tu Nicky Ajis dan Hadi mana boleh UMNO memerintah. Mereka dah trade-mark UMNO tu bukan ISLAM - malah KAPIR. DAP tu cium mulut dengan PAS. Kalimah ALLAH pun sanggup PAS jaja untuk dapatkan UNDI bukan Islam. PKR pula, masaalah MORAL ANWAR boleh simpan bawah KARPET. Bukti jelas pun, puak PAS yang kata Video tu besi dan kaca. Dulu tahun sebelum 1998 bukan main templak kat ANWAR dalam Parlimen lebih-lebih lagi Mat Sabu Khalwat, sekarang dah jadi GENG pulak satu team - masalah MORAL, Karpal Singh tu dalam Hansard Parlimen dah rekod mendakwa ANWAR terlibat dalam SEKS sumbang mahram, jantan, perempuan pun boleh ON. Sekarang ni Tennis Partner pun dah buka Pekong Anwar tu. PAS masih macam tu juga, macam tak ada apa-apa berlaku.
Hakikatnya PAS sudah jauh menyimpang dari matlamat ASAL, sekarang di kelilingi oleh Parasit-Parasit dan Ulamak Bisu kata Dato Hassan Ali. Pas besengkokol dengan KAFIR yang mahu guna Kalimah ALLAH nak merendahkan agama ISLAM justeru tu ingin melihat Malaysia ni hancur macam negara Arab Spring. Lepas tu DAP boleh team dengan Singapore (PAP) naungan YAHUDI. Lepas ni bolehlah juak-jauk PAS tu puas hati dan bebulan madu dengan DAP dan PKR. Masa tu kuasa Melayu bagai di hujung Tanduk. Minta belas kasihan dengan DAP. Anwar pula boleh enjoy dengan bininya dan familynya, kes dia boleh ditolak tepi. Masa tu berebut-rebutlah siapa nak jadi PM untuk negara Malaysia. Bala akan menimpa pada semua Rakyat Malaysia yang mencintai Negara mereka sendiri......................PRU 13 penentu - Keselastarian bangsa Melayu....

Tanpa Nama berkata...

Ulamak pas sudah diperangkap setan yang berpangkat tinggi, memang susahlah nak lepas. Setan nak suruh tinggal sembahyang tak boleh, nak suruh minum arak tak mungkin last sekali dia bagi rasa ujub,riak dan takabur..tu yang membuatkan ulamak pas naik toncang..sehingga apa sahaja yang mereka buat tiada siapa pun boleh menegur kerana mereka dah cukup sempurna kalau dok gagah juga terimalah nasib seperti Ust.Nasya. Demi mempertahankan sebuah ego..ulamak Pas sanggup pusing 180darjah ditambah pula sekarang ini Pas dihimpit janda2 yang wangi ketiak..maka akan bertambah lambat lah Pas nak insaf, kecuali didalam pru13 Pas tewas dan hanya tinggal telur sahaj yang masih terlekat..ketika itu barulah ulamak Pas akan belajar muhasabah diri. Kalau dah melampau-lampau sangat sesat dan menyesatkan adalah tidak mustahil Allah pun boleh pusing 180darjah mereka juga akan bertukar daripada manusia yang kelihatan mulia disaat ini akan bertukar menjadi sehina-hina manusia

SabuGilaBetina berkata...

Mat Sabu Setan, ko berani ugut2 utk buat huru hara, ko ingt berjuta lagi rakyat nk tgk je ke klu huru hara tu jd betul2?

Aku juga takkan duduk diam kt rumah utk biarkan negara aku dicemari oleh anjing2 mcm ko wahai Mat Sabu..

Insya Allah aku akan bersama dgn rakyat yg cintakan keamanan negara menentang kesamsengan puak ko wahai SABU ANJING!!

Go to HELL lah PAS!!

Tanpa Nama berkata...

SABAR SAUDARA2 SEMUA.jangan bertindak melulu.ingat PESAN ORANG2 TUA KITA.kalau hendak menarik rambut dalam tepong,rambut jangan putus,tepong jangan berselerak.