Khamis, 14 Februari 2013

PANASS!! Komen Dr Fadhilah Kamsah Mengenai Doa K.O Pas Terhadap UMNO/BN!


Video ini dikirimkan dari email seorang sahabat yang mahu Mc sebarkan. Temubual dengan Dr Fadzilah Kamsah mengenai doa KO UMNO yang dibuat oleh Pas semasa sidang muktamarnya dahulu.

Boleh tonton video dibawah,


Untuk pengetahuan semua, Dr Fadzilah Kamsah bukan seorang ahli politik dan seorang yang hidupnya dengan suka berpolitik. Pandangan beliau telus dan benar. Pandangan beliau dinilai dari sudut ilmu dan Islam.

Apakah beliau setuju dengan cara Pas yang mendoakan K.O BN?

McTheory:
Hanya orang gila yang buat doa macam tu..

9 ulasan:

Unknown berkata...

alhamdulilah. kita mendapat pandangan yg cukup iklas dari seorang bijakpandai yg tidak mempunyai kepentingan politik. org2 seperti dr fadhilah tentu nanti akn menjadi bahan cacian org2 pas...

Tanpa Nama berkata...

DR FADHILAH adalah saorang PAKAR MOTIVASI.dia tak terlibat lansung dengan POLITIK.tetapi dia mampu memberi pandangan tentang politik.inilah satu2nya pandangan yang terbaik kerana jarang2 kita dengar pendapat dari saorang yang terkenal seperti ini memberi pandangan tentang politik.selalunya pandangan dari pakar motivasi seperti ini adalah satu pandangan yang JAUH KEHADAPAN.

Tanpa Nama berkata...

nati orang PAS kata UMNO bayar kat dato'fadhilah errkkkk tak tau nak kata apa dah....taksub abes mwahahahaha

Tanpa Nama berkata...

terima kasih tuan kerana sebarkan video ni...

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum.

Tuan2 dah dengar ke doa yg dipohon oleh org Pas Kelantan tu? Sebenarnya memang org PAS kelantan di tindas oleh kerajaan BN/UMNO kerana selama 20 thn lebih hak mereka dinafikan; spt. royalti minyak tidak diberi, kemudahan asas dianaktirikan, dan lain2 lagi.... itulah yg dikatakan zalim...

Tanpa Nama berkata...

Yang paling hairan ialah penyokong PAS langsung tidak menggambarkan penyokong sebuah parti Islam. I don't think PAS is truly Islamic Party. It is politic party. BN for sure bukan parti Islam dan terang-terangan parti politik. Paling menyedihkan bila PAS bergabung dgn PR. If PAS is truly Islamic Party they will stand on its own. Selalunya penyokong sesebuah parti sentiasa berlebih2an. Bukankah itu ciri2 org munafik?

Tanpa Nama berkata...

Kalau ya pun nak membinggai, pada pada lah. Sampai agama dipertaruhkan ape ke hal???? JANGAN UNDI DAP demi MAJORITI KERUSI PAS !!!!



TAKBIRRRRRRR !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

UNTUK PADAMKAN BONGKAK LIM GUAN ENG, JANGAN PANGKAH PR DI PENANG. JANGAN TOLONG DAP TERUS DENGAN KUKU BESINYA DI PENANG.

TAKBIRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

MENGUNDI PR PENANG BERMAKNA MENGUNDI UNTUK MENGANGKAT HEMOGINI DAP YANG PERKAUMAN MEMBUTA TULI