Rabu, 27 Februari 2013

TUDIAA!! Leman Tak Lawak Nasihatkan Nabil dan Salleh Yaakub?


Lawak seh dengan Leman Raja Tak Lawak bakal calon Pas parlimen Padang Terap tu, merangkap Ayahanda Panglima tanpa pedang, sekali ketis, dah jatuh terlentang! he he.. Ada ka patut Leman nasihatkan Nabil dan Salleh Yaakub? Leman tu sapa? Kalau nak dibandingkan dengan Salleh dan Nabil? Jauh panggang dari api.

Leman nasihatkan Salleh dan Nabil supaya mengkaji dulu buku jingga sebelum buat lawak. Cehh.. ni Mc nak tanya hang Leman, hang ada baca buku dulu ka sebelum buat kat fitnah UMNO/BN?

Oit Leman, dalam setiap ceramah hang, segala percakapan yang keluar dari mulut hang tu, penuh dengan isi sampah! Langsung takdak isu dan hanya menyakitkan hati. Kerja hang buat lawak fitnah UMNO/BN, kutuk peribadi pemimpin.

Berbeza dengan video Nabil dan Salleh ni. Mereka ni tak 'khusus' kan pada sesiapa. Mereka hanya buat parody buku jingga. Tapi disebabkan lawak mereka tu sinikal yang tajam, maka cai-cai Pakatan termasuklah Leman ni terasa!

Mesej dari Leman Tak Lawak!

Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO..

Saya tidak kisah anda ingin menyokong mana2 parti tp biar berfakta kerana anda berdua pelawak yg hebat dimalaysia.kita boleh merapu tapi jangan sampai merapu2 hingga menjadi najis dimasa akan datang.. Gunakanlah lawak anda untuk membina rakyat dlm negara..baca dulu fakta sblum membuat lawak untk rakyat malaysia. - Leman


McTheory:
Piirahh mampuih Leman, balik jual minyak urut batang hang tu lagi baguih la!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bagaikan beruk dapat bunga lagaknya PAS Kedah ni.

Tanpa Nama berkata...

Tang puak2 dia wat lawak bodoh xpe lak.. Kena kt btg idung sendri meroyan.. Hak tuihhh

Tanpa Nama berkata...

leman maharaja lawak nk bertanding?! cari le orang yang lebih berkarekter. Si leman ni menang pun tak. Tak kenal pun masa raja lawak dulu. Tah siapa dia ni. Saya syorkan kalau nak jadi glamour masuklah pAS..artis ada pelawak ada penyanyi ada..orang kata macam2 adaaaa

Tanpa Nama berkata...

Hoi Leman PAS bahalol...fakta buku jigga "Pak Hang" lah...ni fakta kepala butoh....nah....

Tanpa Nama berkata...

mintak maaf yea...setahu sy pd zaman nabi dulu pelawak sgt dipandang hina oleh nabi.

Tanpa Nama berkata...

LEMAN RAJA BIAWAK....MMMMM....HANG KUTUK ORANG TAK PA, BILA KENA BATANG HIDUNG SENIRI....NGELUPUR MACAM BIAWAK KENA SEMBELIH....PIIIIIIRAHHHH....