Jumaat, 22 Februari 2013

TUDIAA!! Ustazah Meroyan Ni Buat Cerita Lagi, Mati Pun Salah UMNO/BN Ka?


Mc sebenarnya dah malas nak layan si Ustazah songsang tahap gaban ni. Namun disebabkan dia berjaya menyakitkan hati Mc lalu Mc pun layan saja la cerita bodoh dia ni.

Klik untuk lebih jelas..

Sampai mati pun nak ambil kira UMNO/BN ke? Dengan sapa la si mangkuk hayun ni belajar? Tapi orang Pas memang macam tu. Mc pernah tengok, sebelum tinggalkan kubur, orang terakhir dari ahli Pas. Siap ketuk-ketuk tanah kemudian berbisik, "jangan tanya lebih sangat, tu orang kita tu" ha ha ha.. sampaikan dengan malaikat pun puak Pas ni nak claim. ha ha ha.. teruk bebenor.

Sampai situ saja komen Mc, apa kata pembaca pulak tolong komen. Apakah Pas akan bantu kita didalam kubur nanti? Tolong komen sat!

McTheory:

Doakan supaya Abby cepat kawin, hilang meroyan dia sikit..

9 ulasan:

Faris Adli berkata...

"Mc pernah tengok, sebelum tinggalkan kubur, orang terakhir dari ahli Pas. Siap ketuk-ketuk tanah kemudian berbisik, "jangan tanya lebih sangat, tu orang kita tu""..

memang dah tahap sesat juga kalau dah sampai macam tu..malaikat mana ada main parti2 ni..siapa yang molek amalan dia yang selamat. yang tak molek dia tak selamat walaupun dulu masa hidup dia presiden PAS

rocketeer11 berkata...

Dah kire menagih publisiiti gayanye nie...nnt aku usul kt PM buatkn BP1M utk dia sorg..pgrm Bagi Publisiti 1 Msia kt dia..

لف توف™ berkata...

McTheory, hang nie pun satu. Seronok noo hang dok pi layan Ustazah ni. Ada apa apa ka? "wink wink"

McTheory berkata...

Mana ada apa2, kalo buat bini, mau sewel aku melayan karenah dia.

Tanpa Nama berkata...

ini masalah bila air penuh kepala pun jadi short! tu tak bole pikiaq tu.

Tanpa Nama berkata...

Terdapat satu kisah benar ada seorang ahli PAS meninggal dunia dinegeri pantai timur dan selepas dikebumikan dan ditalkinkan Imam yang menalkinkan jenazah tersebut telah pergi dan memegang nisan. Sungguh memeranjatkan apabila beliau berkata "Jangan soal banyak2 arwah ni, kerana dia adalah ahli PAS dan ahli syurga". Kita yang ada akal fikiran renung2kanlah.

Tanpa Nama berkata...

cerita kat atas ni lg teruk!! pas mmg sesat!

macgiver ll berkata...

bodohhhhhhnyeeeeeeee......abby ni.......

kamera_kupang berkata...

Dulu mc penah nak try si abby ni..nasib baik la ada kengkawan nasihatkan dia... Kalau tak sekarang ni mc mungkin dah jadi ........