Jumaat, 1 Mac 2013

CELAKA!! Kit Siang Persendakan Polis yang Terkorban, Tian Chua Kata Semua ini Lakonan UMNO! #LahadDatu

Mc taktau nak kata apa kat Kit Siang, anjing Dap tua yang memang kurang ajar tahap celaka! Kit Siang mempersendakan anggota komando polis yang meninggal tu.  

Celaka  tua ni, seorang ahli politik veteran yang merupakan pencetus utama TRAGEDI BERDARAH 13 MEI 1969, sekali lagi memperlekehkan pihak polis dan kerja-kerja mulia yang mereka lakukan.

Kit Siang mencemuh kematian dua orang anggota polis tersebut yang menurutnya tidak seharusnya berlaku kerana PDRM menikmati pelbagai kemudahan serta logistik.


Manakala Naib Presiden PKR, Tian Chua pula lebih keterlaluan apabila menyatakan bahawa pertempuran di Lahad Datu itu merupakan satu lagi SANDIWARA UMNO dan BARISAN NASIONAL untuk menutup cerita KAD PENGENALAN BIRU dan PENDATANG ASING.

Serangan tembak menembak di Lahad Datu dipercayai konspirasi terancang kerajaan Umno untuk mengalih perhatian dan menakut-nakutkan rakyat, kata Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua.

Dua ekor mangkuk ayun ni memang busuk hati dan buta perut. Anggota polis kita terkorban pun dua ekor ni masih lagi nak main-main. Inilah cina Pakatan haram, kutuk polis yang berjuang untuk negara.

Apakah Tian Chua dan Kit Siang tak terfikir perasaan balu-balu anggota polis terbabit?


McTheory:
Muka orang, perangai serupa binatang!

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah lumrah yang bernama manusiaada otak tetapi tidak berakal....ringan mulut bercakap tentang kejahatan/fitnah tapi berat mulut nak cakap tentang kebaikan. Percakapan lebih pantas daripada perbuatan......marilah renong dan fikirlah bersama demi masa yang panjang nun jauh kehadapan.......


m

Tanpa Nama berkata...

2 ekor pengkhianat ni suka laa sbb yg mati tu Melayu..

Tanpa Nama berkata...

Bunuh je cina komunis 2 ekor ni!!!!.....

Tanpa Nama berkata...

Dua ekor cina sial ni mmg babi jalang!!!..Anggota keselamatan mempertaruhkn nyawa, cina sial boleh meprmain2kn plk...mmg babi sial!!!

Tanpa Nama berkata...

Dgn ini aku istiharkan kluar sokong PR sbb terluka ayah aku polis beejuang bagau nak mampus tp dipersendakan

Tanpa Nama berkata...

kit siang dengan tian chua tu ingat moyang diaorang tu bagus sangat ke,
jangan sampai nanti orang pegi kencing atas lu orang punya kubur suatu hari nanti.

Tanpa Nama berkata...

buat melayu yg lupa diri dan asal keturunan ....sedar la kalau rasa diri tu dihargai oleh pemimpin pukimak cengini.......hangpa tu layak jd lap kaki untuk dap saja...tau dakkk!!!

Tanpa Nama berkata...

babi punya cina kapir harbi...suruh dia masuk hutan jadi komunis semula..senang sikit kita nak tembak dia....senang2 saja cakap mcm tu..bangsa tak mengenag budi..

Tanpa Nama berkata...

Melayu yang masih dok sokong Cina DAP ni pun mcm babi jugak..tak sedar diri lagi..agaknya dah kena nasi kankangkan kot...semoga allah selamatkan Islam...Melayu & raja2...

Tanpa Nama berkata...

daripada aku sokong cina DAP ni baik aku terjun jambatan ja....mana2 melayu yg masih dok sokong tu...pi selak buku sejarah 13 mei 69 baca bagi paham

Tanpa Nama berkata...

dh lame aku bace blog nie, first time aku komen...satu lagi statment dari suara pakatan rakyat, mintak gune PELURU GETAh...mmg bangsat...http://suarapakatanrakyat.com/2013/03/krisis-lahad-datu-polis-patut-serang-guna-peluru-getah/#

...mereka tembak anggota kite ngan peluru hidup, nk suruh kite balas serangan ngan peluru getah, anggota kita terkorban pertahankan negara, sila ganti ngan nyawa korang yg mintak gune peluru getah...statment dari Suara Pakatan Rakyat mmg bangsat..

Tanpa Nama berkata...

klau ikutkan aku potong
2 kepala 2 lancau.pi mampos cepat2.

dos santos berkata...

bangang ni orang,,tak menghargai jasa pejuang negara.. ni lh orang gila politik.. mohon pihak berkuasa ambil tindakan

Tanpa Nama berkata...

Kita yg sygkn bangsa dan tanah air ni marah kan Tian Chua ..tp nnt akan keluarlah ayat2 Melayu pencacai dr PS yg akn bela cium Tian Chua..

jgn lupa kes di Perak dulu.. yg berguling utk selamtkan kejahatan DAP ialah pencacai PAS.

Jgn lupa jg wahai tuan2.. yg membela komunis yg membunuh dan bakar anggota Polis Bukit Kepong bersama keluarga ialah anjing PAS juga.

Mcmm mana negara kita boleh tenang jika wujud hubungan anjing dan babi ini (PAS-DAP).. masing2 akan berpakat!

Insaflah semua ini supaya bersatu kita sebangsa!

Ahmad Albab berkata...

Apabila satu-satu kumpulan memasuki negara bersenjata terutama senjata berat mereka tidak datang untuk berunding. Mereka datang untuk berperang. Dalam keadaan genting seperti ini kenapa pihak kerajaan tidak memanggil veteran-veteran perang yang ada untuk memberi nasihat? Kita masih ada Tun Hanif Omar, Tan Sri Rahim Noor dan veteran-veteran yang pernah terlibat dengan penghapusan komunis.

Kenapa mesti menghantar pasukan baru yang tidak mempunyai pengalaman untuk menyelesaikan krisis ini?

Hishamuddin harus bertanggungjawab dan meletakkan jawatan dengan kadar segera jika sayangkan negara dan parti. Banyak kerosakan dilakukan oleh beliau sebagai Menteri Dalam Negeri sejak lima tahun yang lepas.

Beliau cuba menjadi hero dalam krisis ini tetapi sebenarnya gagal. Jika Xenophon yang tidak bersenjata dianggap bahaya boleh dihalau keluar dari Malaysia dan kenapa harus dibezakan dengan beratus-ratus orang dengan senjata berat yang boleh dibiarkan bertapak di Lahad Datu? Kementerian Dalam Negeri cuai menangani krisis ini dan menyebabkan anggota keselamatan terkorban.

Kenapa beratus-ratus orang bersenjata berat boleh melepasi sempadan negara? Di mana pasukan keselamatan berada ketika mereka menyusup masuk? Kenapa tidak digunakan kereta kebal atau kereta perisai untuk memasuki kawasan musuh? Kerajaan perlu mengambil tindakan bijak di dalam hal ini bukannya menyalahkan pembangkang.

Kesilapan membuat keputusan oleh Menteri memalukan negara. Terdapat banyak lagi soalan-soalan sensitif yang boleh saya kemukakan namun ianya boleh menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional dan akan dijadikan modal oleh pembangkang.

Jadi, kepada Hishamuddin tolonglah jadi seorang lelaki buat pertama kalinya dengan meletakkan jawatan dengan segera. Anda adalah liabiliti kepada Barisan Nasional. Inilah masanya jika anda ingin menjadi hero.

Anjing berkata...

Buat semakan sama ada yang dihantar ke lahad datu bagi menangani krisis tersebut itu sama ada ahli umno/orang umno/penyokong umno atau sebaliknya...kerajaan dan PDRM kena istiharkan secara terbuka bagi menjawab komen puak pembangkang...