Sabtu, 16 Mac 2013

GEMPAR!! Ketua Penganas Azzumudie #LahadDatu Berjaya Larikan Diri? #PrayforSabah



Tidak disangka ketua penganas penceroboh sudah berjaya melarikan diri. Mungkin dia dah lari sebelum anggota keselamatan kuatkan kepungan atau memang Azzumudie mempunyai ilmu ghaib untuk hilangkan diri.

Perkara ini disahkan sendiri oleh Panglima Angkatan Tentera, tak percaya baca sendiri!


Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd. Zain ketika mengesahkan perkara itu berkata, pasukan keselamatan negara mendapat maklumat mengenai status ketua pengganas berkenaan daripada pelbagai sumber risikan.

"Azzumudie telah meninggalkan kumpulannya bersendirian dan melarikan diri ke negaranya," katanya dalam sidang akhbar bersama Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar di sini malam ini.

Sementara itu, Ismail berkata, maklum balas yang diterima daripada pasukan keselamatan dalam Ops Daulat juga menunjukkan Azzumudie tidak lagi bersama kumpulannya.

Bagaimanapun, ditanya lebih lanjut bagaimana ketua pengganas itu berjaya meloloskan diri daripada kepungan pasukan keselamatan, Zulkifeli dan Ismail enggan mengulas lanjut mengenai perkara tersebut.

Mc harap anggota keselamatan kita menyiasat dengan lebih teliti mengenai perkara ini. Paling hairan bagaimana ketua penganas boleh terlepas dari kepungan.

Apakah ada 'orang dalam' yang melepaskannya?

McTheory:
Pelik dan ajaib sungguh!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kehkehkehkeh...Takdak kote @ peliaq rupanya ketua nie.....lari tinggai anak buah...putih tapak kaki punya lari......

sirna purnama berkata...

Ilmu hitam penoh didada boh.. nate bewok ni.

Tanpa Nama berkata...

INI TENTU ANWAR PUNYA PASAL...hihihi

Tanpa Nama berkata...

Oleh itu kita harus utuskan para ustaz dr PAS utk menangkap ahli sihir itu..biar depa pon buat kerja..asik nk ceramah maki hamun saja

Tanpa Nama berkata...

ini muka macam jiran saya

Tanpa Nama berkata...

Issshhh kengkawan

Kan ke dia ni matpit yang karam ngan kiram haritu??!!! Musykil la aku.nampak cam ular hitam pun ad jugak sipi sipi..........

Hmmmmm.....padanla muka kiram, ambik matpit jadi jeneral. camna nak jdi sultan. nak memimpin pun tak pandai. sama2 goblok.

Tanpa Nama berkata...

Gana blh lari dri kepungan pgwai kslmtan..kapal perang tldm 2 buah,bot laju,coper lg mengwal pngairan

Tanpa Nama berkata...

macai umno detected

Tanpa Nama berkata...

TAKDE KENE MENGENA DGN PAS. PAS BUKAN ADA KUASA.