Khamis, 7 Mac 2013

HOT INFO! Gencatan Senjata Penceroboh Hanya Tipu Muslihat! - @Zahid_Hamidi #Pray4Sabah




Tawaran gencatan senjata penceroboh Sabah ditolak kerana dikhuatiri ada tipu muslihat. Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menegaskan tawaran gencatan senjata pengganas Sulu tidak diterima kerajaan Malaysia kecuali semua mereka menyerah diri tanpa syarat.

"Jangan percaya dengan tawaran gencatan senjata oleh Jamalul Kiram. Demi kepentingan rakyat Sabah dan seluruh rakyat Malaysia, hapuskan dulu semua militan," - Dalam tweet terbaru beliau!

Mc menyokong cadangan dari Zahid Hamidi tu, teruskan mencari penceroboh Sabah sehingga selesai, atau mereka menyerah diri pada kita tanpa syarat.


Kita Malaysia sebenarnya bukan berperang, kita hanya mempertahankan negara. Kita tak iktiraf mereka sebagai tentera kerajaan Sulu kerana mereka bukan dari Sultan Sulu yang sah. Mereka diketuai oleh seorang manusia gila yang mengaku Sultan Sulu.


McTheory:
Serah diri atau diserang!!

3 ulasan:

Quantum Metal Consultant berkata...

Zahid hamidi punya jawapan Sangat tidak tepat...

Kalau perang...boleh le Ada gencatan senjata tapi kalau dng pengganas, penjenayah mana ada istilah gencatan senjata...

Kalau anak zahid hamidi kenapa bunuh...boleh ke dia nak setuju dng istilah gencatan senjata dng pembunuh tersebut

tukang telek berkata...

Saya setuju dengan menteri pertahanan Malaysia. Gencataan senjata adalah tipu musihat penganas. Tiada syarat menyerah diri atau mati.
Dengan penganas ini jangan bagi muka. Lihatlah apa yang mereka telah lakukan keatas mayat anggota polis kita. Perbuatan ini tidak mencerminkan mereka ini penganut ugama Islam sebenar. Mereka harus menerima balasan.

Tanpa Nama berkata...

bodo le kluangman ni. Zahid merujuk kepada gencatan maksud gencatan senjata oleh Pengganas SULU tu yg melapor kepada PBB juga.

Aku tkpaham apesal rakyat yg bongok2 ni melatah pd bab yg xbetul. Si Tian Chua yg kurang ajar tu xnk belasah cukup2.

Tkpyah sibok nk kcau keja menteri dan ATM dan PDRM la oiii.. tnjuk pandai pegi lah berlawan dgn SULU sana.. jgn pndai ckp dpn PC je.