Rabu, 13 Mac 2013

HOT INFO! #LahadDatu Zahid Hamidi Cabar 'Bangsat Negara' Turun Ke Lahad Datu!


Mc panggil orang yang kutuk perwira yang meninggal tu 'bangsat negara' jadi sesiapa yang khianati negara, dia umpama bangsat dalam Malaysia.

Mana-mana pihak yang berterusan memperlekeh dan menghina pasukan keselamatan negara dalam Ops Daulat diminta mendaftar diri ke kawasan operasi berkenaan bagi berdepan dengan pengganas Sulu bersenjata.

Kenyataan tegas itu dibuat Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi ekoran masih terdapat pihak-pihak tertentu khususnya kelompok media sosial melontarkan kritikan termasuk hinaan terhadap Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang terlibat mematahkan serangan pengganas di Sabah.

"Masih ada segelintir yang menghina, memperlekeh pasukan ATM dan PDRM. Saya harap mereka ini akan pergi ke kawasan-kawasan operasi berkenaan.

"Saya akan minta ATM sambut mereka dan lepaskan mereka ke barisan hadapan untuk menghadapi penceroboh-penceroboh ini, katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar selepas mengumumkan prestasi semasa Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT) di Wisma Pertahanan, di sini hari ini.

Ahmad Zahid berkata, walaupun mendapat kritikan dan hinaan, moral pasukan keselamatan negara dalam melaksanakan Ops Daulat masih tinggi.

"Untuk itu saya juga berharap perkara sama dapat diterjemahkan oleh rakyat, jelasnya

Mc menyokong penuh saranan Menteri Pertahanan kita ni. Orang pertama yang patut kita hantar ialah Tian Chua, kemudian sekutu bangsat yang selalu dok anggota keselamatan kita tu.

Puak penghina anggota keselamatan ni patut turun ke lapangan, kita tengok apa jadi bila dorang berdepan dengan penganas.


McTheory:
Kita tengok geng pandai cakap ni kencing dalam seluar dulu..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada berani ke.....sahut le cabaran kalau nak rasa.Jangan pandai cakap je.Dalam kelambu bolehlah cakap pergi tempur dulu baru dapat pengalaman.....sesiapa nak rasa boleh daftar nama kat Menteri Pertahanan dengan segera dan bawa kawan kawan sama.Jangan jadi ayam berkokok saja, jadilah ayam laga baru ok bro....anak jantan pantang dicabar.......

Tanpa Nama berkata...

Aaaa...sy sokong sgt...belum smpai sabah dah kecut semua yg terlekat kat badan tu...baru dia tauuu langit tu tinggi rendah...org2 mcm diaorg nie elok dilucutkan kewarganegaraan sebab tk mendatangkan hasil dan perosak keamanan...aku benci tian chua...anwar bini dan anak dia...penipu..penipu..penipu mati kejungla hendaknya..amin

Anak Lenggong berkata...

Biar operasi ni diketuai oleh 4 bekas jeneral yang menyertai PR, ahlinya pula sicina sial Tian chua, Mejar TUDM, guru kelantan tu, nurul izah dan peguam sial sikoya..lagi sekor sikhalid gereja..meh tengok kepakaran mereka ..jangan dok main liur jee..ada berani turun laa..askar berbaju merah PAS yang diketuai oleh sitaliban bersemuntal tinngi kata hari tu nak berjihat..so apa lagi..mai cek maii..laa..

Tanpa Nama berkata...

cakap je lebih puak2 ni..tapi sebenarnya bacol..
baru sampai sabah je dah terkencing-kencing dlm seluar...blom lagi berdepan pengganas sulu tu..klw dah berdepan je terus belakon pengsan nanti ada org angkat bwk pi hospital dpt makan free..podah cit ..bacol..

Tanpa Nama berkata...

Yang ang cakap merekamereka tu tembak dalam kelambu boleh le.....tu bekas tentera cakap je dalam hutan duduk kat markas.....sembang kat kampong dia lah wira tapi sebaliknya. Kalau nak cite katbudak tadika bolehlah kita pon tentera juga tak payah nak belakon le....bangkai tu busuk tapi pembelot negara lebih 10 kali busuk bangkainya.Tak takut ke nanti azab dari allah...segalanya allah yang menentukan kenapa tak nak terima kalau dah tak dapat yg diinginkan

Tanpa Nama berkata...

Syabas Dato Seri,apa kata kita kumpul penghina negara ni,angkut dengan HELI pasang paracut,dan gugurkan dikawasan Pengganas bersembunyi,kita tengok le Sandiwara Mereka,kalau tertembak dan mati kata pada kaum kerabat mereka,jangan risau Pelakon Sandiwara akan hidup semula!