Rabu, 20 Mac 2013

HOT INFO! Syaitan Kiram Diberi Amaran Oleh Perisik Tentera Malaysia! #PrayforSabah


Mula-mula, pada 7hb Mac, seorang budak di Kampung Maharlika, Bandar Taguig, Filipina. Diberi siling Malaysia 50sen selepas individu dalam kereta berwarna hitam itu, muncul dihadapan rumah Syaitan Sulu Kiram III untuk mengambil gambar rumahnya.

Kejadian itu menyebabkan satu Filipina menjadi kecoh dan Syaitan Sulu terus mengumumkan gencatan senjata. Namun selepas tidak dilayan oleh Malaysia, Syaitan Sulu mula melancarkan kembali serangan gerilla terhadap Malaysia.

istana kiram
Kemudian, Syaitan Sulu dikejutkan lagi dengan laporan risikan Filipina, katanya ada pasukan pembunuh khas datang dari negara luar untuk membunuhnya. Mereka mengesyaki 4 orang yang datang itu 'komando' dari sebuah negara.

Sudah tentu, Syaitan Sulu sedar, bahawa 'Komando Malaysia' yang sememangnya terkenal diseluruh dunia sudah datang untuk meragut nyawanya.

Jika anda masih belum pernah baca kisah komando Malaysia 'mengertak' askar Singapura, boleh baca kat SINI.

Malah mungkin ada sesetengah pembaca tidak tahu bahawa Komando Malaysia pernah dihantar untuk bantu negara Bosnia yang telah diserang oleh Serbia. Perdana Menteri ketika itu, Tun Dr Mahathir tidak tahan melihat Serbia membunuh dan memperlakukan orang Islam Bosnia dengan kejam.

Lalu Malaysia membawa masuk bantuan makanan, ubat-ubatan dan diselitkan sekali dengan komando dan senjata. Sebenarnya banyak lagi kalau nak cerita tentang komando Malaysia ni. Tapi cukuplah untuk kali ini.

Apa yang Mc boleh beritahu, Kiram kat Filipina tu dah kecut telur! Berani serang negara orang, bila orang nak serang dia, tau pulak dia menikus!


McTheory:
Kiram tengah sorok bawah meja kot..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tau plak mgelabah syaitan tu

mohd nasir berkata...

Tolong jangan terlalu mendedah kan risikan negara kita...rahsia di sebalik rahsia..

syahir berkata...

rahsia wei!!! rahsia!!!

syahir berkata...

rahsia wei!!! rahsia!!!