Jumaat, 29 Mac 2013

MAKK AII! PKR Pilih SiGEMUK Anwar Untuk Lawan Tok Bashah? #TukarKedah #TolakPR



Tindakan PKR mengistiharkan calon mereka di dun Bakar Bata sedikit sebanyak meninggalkan kesan mendalam terhadap kepimpinan Pas kawasan Aloq Star.

Kerana selama ini hanya Pas sahajà berkempen di dalam kawasan Alor Star tiada langsung kelibat kelibat jentera Pkr mahu pun Dap bersama sama membantu mereka..

Tetapi, tiba tiba saja PKR mengumumkan calon yang kurang familiar bagi menduduki kerusi yang menjadi idaman mereka (PAS) setelah beberapa penggal menyerahkan kerusi itu kepada PKR walaupun tidak pernah mendatangkan hasil.

Seperti diduga, jentera kempen PKR di Kedah kali ini masih tiada. Kita dapat lihat sendiri mereka terpaksa mengunakan jentera Pas untuk berkempen..Perkara ini pernah dibangkitkan sebelum ini oleh penyokong Pas mendakwa Pkr memang tidak ada jentera..Baca komen komen dibawah






Sebenarnya muka baru kurang familiar ini ialah setiausaha akhbar kepada Anwar Ibrahim yang masanya lebih banyak di Kuala Lumpur berbanding Alor Star.

Beliau dilihat sudah berada di Alor Star sejak awal tahun 2013 mengunakan khidmat Pas untuk memperkenalkan diri kepada masyarakat..

Atas sebab itulah, ramai penyokong Pas kecewa dengan tindakkan PKR meletakkan calon di Bakar Bata walaupun sudah tahu mereka langsung tiada jentera untuk bekerja,waima tukang pacak bendera sekali pun..

Kekecewaan mereka ini akan dizahirkan pada hari pengundian..Menurut info dalaman yang diperolehi, akan ada satu gerakan untuk jatuhkan Pkr di Kedah oleh orang tertentu dalam Pas..

Cerita menarik ni Mc ambil dari blog Medan Tempur.

Lawak la PKR ni, buat kerja malas, jentera pun takdak, tiba-tiba kemuka calon? he he.. hangpa Pas tak rasa panas ka?


McTheory:
Sejak bila Anwar ni suka badan yang debab-debab ni? he he..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dari pucuk pimpinan hingga ke akar umbi diperkudakan oleh pkr dan dap.tak terasa bodoh ke korang???

Tanpa Nama berkata...

bodoh pun bodoh lah..asal dpt ke putrajaya..
nanti Di putrajaya dapat kerja bodoh Dan diperbodohkan pun tak mengapa..asalkan Di putrajaya..bodoh tak aku pencacai PR?..