Khamis, 21 Mac 2013

PANASS AIHH!! Oit Pas! Buat Masjid Pun Mau Tipu Ka? #SaveKedah

Ehh.. silap, ini bukan gambar masjid tu..

Kalau dah nama penipu tu, buatlah macam mana pun, dia tetap akan menipu. Sampai bina masjid pun nak menipu? Tu maknanya Pas Kedah ni dah sampai tahap nazak. Kalau tak mampu nak bina masjid, jangan la menipu. Parah-parah!

Kat bawah ni ada list masjid, 'KONONNYA' dibina oleh Kerajaan Negeri sejak 2008. Betul ke dibina oleh Kerajaan Negeri? Takpa, tengok dulu list tu..



Untuk pengetahuan pembaca, takdak satu pun masjid dalam list diatas, yang Pas buat! Semuanya dibina oleh Kerajaan Persekutuan! Pembohongan yang jelas dan nyata ni dapat Mc buktikan melalui satu surat kelulusan dari Jabatan Perdana Menteri sendiri mengenai Masjid Telaga batu, Ayer Hitam, Jerlun.

Surat tu ada kat bawah,

Itu baru satu masjid, 11 lagi akan dibongkar secara berperingkat. Kalau bab bina masjid pun Kerajaan Negeri yang mengaku Islam terlebih ni sanggup menipu. Bayangkanlah hal yang lain! Kalau pembaca blog ada dapat atau jumpa buku seperti dibawah, Mc harap sila buanglah kedalam tongsampah. Kerana, dari muka depan, hingga belakang, semuanya hanya menipu.


Mc sendiri dah belek dan tengok isi kandungan dalam buku Kedah Sejahtera tu.  Memang isinya haprak gila lah!! Tunggu Mc akan dedahkan semuanya bersama rakan blogger Kedah yang lain.

Bawah ni ada video Datuk Mukhriz bercakap sikit mengenai masjid telaga batu.



Bina rumah Allah pun nak menipu! Apa punya haprak puak Pas mangkaq ubi ni!


McTheory:
Demi undi, membohong dan menipu dihalalkan!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Laaa..undi pas kan serupa undi Dap!

Tanpa Nama berkata...

Aku menantu orang Telaga Batu, Penipuan yang dahsyat dari parti Isle. Dari maklumat yang aku dapat sebenarnya masjid ini dibina dari peruntukan kerajaan persekutuan. Sekadar untuk memperbetulkan fakta.tk.

Tanpa Nama berkata...

Satu perasmian besar-besaran tapak rumah penempatan nelayan di yan telah di adakan.beserta jentera2 berat yg bersiap sedia utk memulakan kerja.berlori batu dilonggokkan disitu.TAPI selesai saja majlis yg dirasmikan oleh menteri besar tersebut,setelah foto azizan pecah tanah projek diambil ,semua jentera dan batu dibawa keluar.foto hanya untuk menipu.silalah ahli2 pas melawat tapak tersebut.baru hampa tau kerajaan penipu @munafik yg hampa pilih..mempergunakan agama yg suci untuk kencing rakyat yg bodoh sombong mcm hampa..tq