Rabu, 27 Mac 2013

PANASS!! Pengarah ICU Kedah Pula BONGKAR Penipuan Pas!! #TukarKedah

Datuk Haji Azmi Lateh
Alor Setar- Pengarah Unit Penyelarasan Perlaksanaan ( ICU ) Jabatan Perdana Menteri bagi Negeri Kedah, Datuk Haji Azmi Bin Lateh telah mengesahkan bahawa 11 dari 12 buah Masjid baru yang di bina di Negeri Kedah merupakan peruntukan dari Kerajaan Pusat yang di salurkan melalui ICU Negeri Kedah.

Menurut Datuk Haji Azmi, Kerajaan Pusat membelanjakan hampir RM 100 Juta untuk projek-projek keagamaan di seluruh Negeri Kedah yang meliputi sama ada Masjid yang di bina baru atau yang di baik pulih, Surau yang di bina baru atau yang telah di naik tarafkan dalam masa lima tahun.

Selain itu peruntukan hampir RM 100 juta berkenaan juga di gunakan untuk di beri kepada Agama lain yang memerlukan bantuan.

Sebanyak RM 38.2 Juta dari peruntukan Kerajaan Pusat di gunakan untuk membina dua puluh dua buah Masjid Baru di seluruh Negeri Kedah termasuklah sebelah dari dua belas buah Masjid yang didakwa oleh PAS Kedah di bina oleh Kerajaan Negeri Kedah.

Dalam keseluruhan dua puluh dua buah Masjid baru yang di bina melalui peruntukan Kerajaan Pusat kepada rakyat Kedah, empat belas dari 22 buah Masjid baru telah siap di bina. Manakala 8 buah lagi masih dalam pelbagai peringkat pelaksanaan. - Pisau Kedah


Ishh ishh.. teruk betui Pas ni, dah la tak buat masjid. Runtuhkan madrasah dan surau. Lepas tu, pembinaan masjid di negeri Kedah pun Pas nak kelentong? Teruk betui parti yang kononnya mengaku Islam ni.

Nak baca detail pasal ni boleh klik SINI

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cerita macam pukimak

Tanpa Nama berkata...

Aik..mcm tau cerita tu pukimak? Mak ko punya mcm tu ke rupenye? Mesti ko pun tak berape elokkan?..maklumlah hasil dari acuan pukimak ko yg tak berape nak elok tu..huhuu

Tanpa Nama berkata...

marah ka? cerita betui mmg tak sedap dengaq.. cerita karut mmg seronok.. elok la tu.. dasar macai. tuih..

Tanpa Nama berkata...

Orang len buat keja,depa tumpang semangkuk,Depa dok syok tebang balak orang kampung dapat ayaq selut puihh..

Tanpa Nama berkata...

dasar party perompak mana tau buat keja..
yg tau rompak balak..rompak pasir..rompak tanah..hasil bukan utk rakyat tapi utk diri sendiri...puii

Tanpa Nama berkata...

PENGARAH ICU KEDAH DENGAN UMNO KEDAH, ESPECIALLY PEMUDA UMNO KEDAH, NAK DETAIL LAGI KETUA PEMUDA UMNO KEDAH DAN SELURUH BALACI-BALACI UMNO...RATA-RATANYA BERFIKIRAN SEMPIT BEROTAK SEMPUT...NAMA SAJA BANGSA MELAYU TAPI TAK FAHAM BAHASA MELAYU....BILA MASA PAS CAKAP DEPA YG BUAT 12 BUAH MASJID TUU??? KALAU ADA TUNJUKKAN DR SUMBER YG ASAL...YG K'JAAN KEDAH SEBUT 12 BUAH MASJID TELAH DIBINA DI KEDAH....TAK SEBUTPUN DEPA YG BINA...AYAT MACAM NI PUN BALACI2 UMNO TAK PAHAM...???KALAU TARAF BALACI2 TEPI LONGKANG TAK HERAN SANGAT...NI BALACI TARAF VIP PUN SAMA TAK PAHAM...NAMPAK TAK BEZA LA DENGAN YG TEPI LONGKANG TUU... UMNOOO...UMNOOO, OTAK MAT BASHAH NGAN MUKHRIZ PUN LEBIH KORANG JJUGAAAKKK....