Sabtu, 2 Mac 2013

TUDIAA!! Ketua Cabang PKR Menipu Ambil Duit BR1M?




 
Benarlahh kata Nik Aziz apabila sememangnya ada kisah binatang yang menerima BR1M. Nak tau cerita binatang tu, boleh baca kat bawah,

Ahli PKR menipu lagi untuk dapat BR1M

Ketua Cabang PKR Pagoh Cikgu Saadun Penipu.ambil wang BR1M.
Isterinya seorang guru di SK Paya Redang Pagoh,dengan Gred DG32 dengan gaji melebihi RM4000.00 dan beliau pula Pencen Guru.

Cuba kira berapa Pendapatan mereka?
Sedangkan kelayakan untuk menerima BR1M adalah mereka yang berpendapatan sekeluarga kurang dari RM3000.00 sahaja. - Anak Seberang


he he he.. kalau bab duit, binatang PKR ni memang sanggup nak menipu. Muka tak malu, dah la tak layak, nak menipu lagi. Jenis ni yang Nik Aziz kata 'haiwan' ni. hehe..

McTheory:
Halalkah duit yang dia ambil tu?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kerana ada pukimak cengini, buat org yg layak cam aku tak dapat, bayangkan gaji tak lebih 3k, isteri tak bekerja, anak4 ..tak layak

Tanpa Nama berkata...

biar betul bro.. sila buat rayuan..

mnorkembalak berkata...

Aku ingatlah tanpa nama 2Mac 2013 9:28 PTG kat atas tu otaknya sengal, sia-sia ada laptop atau komputer ditangannya boleh bengap siot memaki hamun tidak keruan. Untuk pengetahuan BR1M dan BR1M 2.0 diberi kapada semua rakyat yang layak tanpa berkecuali yang berpendapat 3 Ribu kebawah.

Apa bengal otaknya? sedangkan borang BR1M boleh di isi secara online, kalau dah usahakan juga tak dapat boleh buat rayuan. Mustahil setiap yang layak menerima boleh diketepikan.

Tanpa Nama berkata...

tak berkat tu yeop,
besok lusa allah turun
bala entak sakit ke kene curi ke
masa aje tu yeop percayalah pada
balasan akan diberi yeop ...
tak bersyukur namenye ... banyak
buat bende ni depan mate nampak bro balasan cash... jadi pesan saya jangan menipu layak katakan layak .. contoh tipu gaji untuk dapatkan ptptn dan sebagai ...
allah tu maha pembalas yeop jadi minzanul kubra la masing2. (timbang2lah hidup tak lama mane)