Jumaat, 29 Mac 2013

TUDIAA!! 'Seks Luar Biasa PKR' Bila Din Roti Canai Lancap Depan Laptop! Dahsyat!#TolakPR
















Untuk foto, video dan kisah penuh sila ke: Blog Cili Padi..

Terpegun bila Mc lihat gambar-gambar ni.. nak tergelak pun ada juga. Mc pernah jumpa dengan mamat ni. Berlagak gila, perasan bagus. Baru pegang jawatan besar sikit dah berlagak, ini balasan dunia untuk orang yang berlagak dan selalu buli orang sekeliling. Ambik habuan hang!

Blog Pisau Kedah ada cerita sikit pasal Din Roti Canai ni!

Di kalangan penduduk Taman Bandar Baru, Saharuddin Hamid lebih di kenali Din Roti Canai di sebabkan dia pernah berniaga roti canai di sebelah Masjid Bandar Baru Sungai Lalang.

Din Roti Canai merupakan individu yang bertanggungjawab membawa masuk parti PKR ke kawasan Taman Bandar Baru, Sungai Lalang sehinggakan mendapat reaksi yang kurang senang dari penyokong PAS di kawasan Taman Bandar Baru.

Din Roti Canai ni mempunyai keluarga yang agak bercelaru sedikit sebab mempunyai seorang Isteri yang agak garang dan kuat berleter. Pernah satu ketika anaknya pernah lari dari rumah kerana tidak tahan dengan sikap Isterinya itu.

Semasa Pilihanraya Kecil DUN Bukit Selambau tahun 2009 setelah perletakkan jawatan V Arumugam, Din Roti Canai merupakan ketua jentera yang berkempen untuk menarik sokongan orang Melayu supaya menyokong S Manikumar menang dalam pilihanraya tersebut.

Selepas itu Din Roti Canai telah di ambil berkerja dengan S.Manikumar namun mendapat reaksi kurang senang dari golongan PKR India di kawasan estet di kawasan Bukit Selambau dan setelah itu S.Manikumar telah membawa masuk Din Roti Canai ke dalam Majlis Perbandaran Sungai Petani ( MPSPK ) sebagai Ahli Majlis lantikan politik.

Dalam MPSPK, Din Roti Canai ni banyak menimbulkan masalah sehinggakan telah mengwujudkan satu kelompok menentang YDP MPSPK.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya rabbi JIJIKnya aku tengok !!!! bleh muntah 7 keturunan ni. perangai dan muka sama JIJIK !!!! nak muntah aku, babi betul !!!

Tanpa Nama berkata...

klu rasa smua ni fitnah x benar ..SAMAN JER dgn blogger ..kn dh biasa myaman org

Tanpa Nama berkata...

wow..hebab betul puak pkr ni..main langcap depan pempuan dalam wapcam lak tu..ini betul bukan tipu bodo la puak macai seorang ni..dia kata tipu lak..bodo..porahhh..

Tanpa Nama berkata...

sebagai org islam minta tlg PADAMkan segera gambar2 lucah ni.merosakan minda remaja islam dan seluruh keluarga terlibat.kita dah tahu sudah lah tak yah sebar2kan lagi dan mengAIBkan org.ingat ALLAH sdg memerhatikan kita semua.