Sabtu, 23 Mac 2013

TUDIAA!! Soalan yang Susah Benar Anwar Ibrahim Nak Jawab!!


Mc percaya dah ramai pembaca tengok video kat bawah ni. Tapi taktaulah sekadar tengok atau memahami apa yang terjadi diantara temubual Anwar kat bawah tu. Ini bukan kali partama Anwar disoal sedemikian, dan soalan berkaitan dengan seks dan minatnya tu memang susah dia nak jawab.

Kesusahan Anwar nak jawab soalan tu disebabkan dia ni kaki pusing! Kalau dia jawab 'YES' maka Anwar akan hilang penyokongnya yang normal dan beragama. Kalau dia nak jawab 'NO' secara jelas, dia akan hilang penyokong yang tak normal, contohnya puak LGBT, liberal dan pluralisme. Soo.. dia teragak-agak dan cuba spin jawapan.

Namun wartawan yang menyoalnya tu bagus dan terus berkehendakan jawapan tepat. Kalau di Malaysia, sudah tentu wartawan tersebut telah dimaki dan dihalau keluar oleh Anwar. Silap-silap, wartawan tu terus diCOP sebagai ejen UMNO. he he..


Inilah nasib si penipu, kaki pusing dan kaki kencing. Nak jawab soalan pun payah. Kalau wartawan soal soalan macam tu pada Mc, sudah tentu awal-awal lagi Mc akan jawab NOOOOOOOOOOOOOOO... sebab Mc bukan gay. Tapi Anwar masih terkial-kial tu, faham-faham je la. Mana ada manusia normal yang takkan marah bila dituduh GAY!

McTheory:
Orang gila pun tak mengaku GAY ooii..

Tiada ulasan: