Ahad, 21 April 2013

PANASS!! Isteri Calon Pas Seleweng Duit Pusat Pengajian? #TukarKedah #SaveKedah


dokumen sulit

Panas panas panas.. di tangan Mc ada satu dokumen lengkap tentang penyelewengan di sebuah institusi pendidikan milik kerajaan negeri dimana setiap tahun menerima dana yang banyak dari kerajaan negeri.

Dokumen "SULIT" audit dalaman ini diserahkan kepada Mc selepas penamaan calon semalam. Orang yang memberikan kepada Mc ini mahu perkara ini didedahkan dengan kadar "SEGERA" supaya rakyat dapat menilai sendiri perangai pemimpin pemimpin Pas.

Menariknya kesemua orang orang penting dalam institusi pendidikan ini adalah pemuda Pas, ahli keluarga calon Pas dan isteri isteri pemimpin Pas. Kiranya, angkut kroni jaga tempat ni, memang lingkup la jadinya.

Kandungan dokumen ini juga menunjukkan terdapat banyak penyelewengan dalam urusan kewangan. Terdapat 39 voucher bayaran yang dikeluarkan cukup meragukan sehingga orang yang bertanggungjawab GAGAL untuk menjelaskan kemana perginya wang tersebut.

Dokumen ini masih dalam kajian TMK, dan akan didedahkan sepenuhnya bila siasatan terperinci siap. Jadi kepada calon calon Pas yang bertanding tu JAGA JAGA rahsia anda ditangan kami!

Apa la malang Pas Kedah boleh pilih orang yang bermasalah jadi calon? he he he..

McTheory:
siapa kata Pas tak pandai napotisme dan seleweng?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang laaahhh... Yang jadi keroni atau pun anak buah yang menykong kuat Ustaz Azizan niiii...adalah penyangak. Terutama yang jadi calun PAS niiihh.. Kita nak tau sangat sebenaqnya bini sapa yang terlibat yang dok seleweng duit institusi pendidikan. Yang jadi masaalahnya, kerja seleweng niii..katanya berlaku di institiut pendidikan Islam terbesar di Kedah.

Masa BN perintah tak pernah jadi macam ni..puuuun. Hantu sungguh puak PAS ni.