User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Rabu, 10 April 2013

TERHANGAT!! Penganas Sulu 'Gertak' Tunjuk Kelengkapan Perang Mahu Serang Malaysia!! #Pray4Sabah #PRU13


Penganas Sulu MNLF gertak Malaysia kononnya mahu hantar bantuan dan serang Malaysia? Tengok video kat bawah ni..


Mereka menyatakkan pasukan kombat mereka mempunyai mesingun, RPG, Mortar dan persenjataan canggih untuk siap siaga menggempur jika Malaysia mahu mencabar mereka. Malah mereka mempunyai bekalan senjata untuk 100 tahun? Wow! Banyak betul duit MNLF ni. Siapa agaknya dalang yang bertanggung jawab 'menyara' penganas antarabangsa disini?

Tapi mereka silap, rakyat Malaysia jangan risau, Malaysia tak lekeh, malah kita telah bersedia dari awal untuk mempertahankan negara dari sebarang ancaman luar! Kita tengok pulak kelengkapan persenjataan Malaysia!



Yeahh.. Harimau mengaum!! Bak langit dan bumi, itu baru persenjataan yang diupdate tahun 2007. Kalau sekarang apa tah lagi. Kalau Malaysia diserang, Mc diantara rakyat Malaysia yang sanggup berkorban untuk berjuang bersama-sama pihak keselamatan negara. Mc tak sanggup melihat negara tercinta ini dinodai.

Kekalkan keamanan negara kita, hapuskan petualang negara tidak kira di luar negara, apatah lagi yang ada didalam negara kita. Rasanya faham kot, siapa petualang yang dimaksudkan!

McTheory:
Ya Allah.. kekalkan keselamatan negara kita, harap rakyat Malaysia bijak memilih.. 'Saya Pilih Malaysia'!

7 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

pi mampuih sama sulu gila

Tanpa Nama berkata...

wahai mnlf.... jgn terlalu angkuh dan jgn sangka tanah tumpah darah ku ini sebagai tempat utk kau membuat onar... kami sedia berjuang utk mu malaysia...

Bluez Ubikayu berkata...

selamat datang buat pengganas sulu semua.Kami telah sediakan satu tapak perkuburan utk kamu.Teka kubur sapa di barisan depan?KIRAM OF SULU THE FAKE SULTAN.Macam pukimak saja...

Suman berkata...

Jgn pandang rendah kemampuan tentera MNLF ini. Selain dari kejam dan ganas, mrk juga pengamal ilmu hitam. Berdoalah semoga bumi Sabah dapat dipertahankan dan pengganas ini dihapuskan.

Tanpa Nama berkata...

Sehebat mne pun MNLF..ilmu hitam putuh ke..Kami xkan bdiam diri..kerana kami tahu kuasa Allah S.W.T lebih dri seglanya..Malaysia xtunjuk..xpe..kalu dah tunjuk..hbis semuanya

Tanpa Nama berkata...

Rakyat m'sia pun ada berbagai ilmu hitam,cuma...mungkin belum nk tonjolkan,cukuplah pasukan keselamatan kita yg tangani penjenayah,kalau ditonjolkan takut pjenayah ni lari lintang pukang pulak haha...aku prcaya ilmu ni masih banyak dan msh wujud

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullahall Azim... Kita x perlu pun ilmu hitam tu kalau nak lawan ngan sape2 skali pun...
CUKUPLAH ALLAH SEBAGAI PEMBANTU KITA...

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review