Selasa, 21 Mei 2013

HOT!! Minta KDN Tangkap Semua Pencetus Hasutan Demontrasi Haprak!! #BlackOut505

Hero baru rakyat Malaysia..

Selepas Nik Nazmi dan Adam Adli ditangkap atas kerana menghasut rakyat. Puak pencacai Pakatan terus bangkit meroyan melebihi had. Umpama Kerajaan Malaysia ni zalim, menyekat dorang dari menyatakan kebebasan bersuara.

Kebebasan apa yang dorang mahukan lagi? Kebebasan buat kacau dan berdemo sana sini? Kalau menang, OK. Kalau kalah tak OK? Macam tu? Sesungguhnya apa yang puak Pakatan buat ni, adalah satu perkara yang tak masuk akal pun.

Tuduhan terhadap SPR dan Kerajaan Malaysia menipu dalam undian adalah tuduhan yang keras. Mereka menuduh tanpa bukti! Kalau kita buat tuduhan, siap ada video pun dorang tetap mintak empat saksi. Tapi kalau puak dorang buat tuduhan, benda yang tak pasti pun dorang dah kata betul.  Fikirlahh..

Tuduhan bawa bangla, tuduhan blackOut, tuduhan hilang peti undi, tukar peti undi dan pelbagai lagi. Satu pun tak diberi dengan bukti. Semuanya hanya tuduhan dan beberapa keping gambar yang sangattlahhh meragukan. Kemudian mereka terus menuduh tanpa ada bukti sokongan yang lain.

Cuma apa yang peliknya, tuduhan dan fitnah macam tu pun, masih ada yang percaya. Contoh macam video yang dikatakan bas bawa bangla untuk undi BN.

Pernah anda tengok pencuri pakai 'Nametag'? Macam tu la juga situasi bas bawa bangla yang dituduh oleh puak Pakatan tu.

Satu bas yang dikatakan bawa pengundi hantu untuk BN. Tapi letak bendera BN besar-besar depan bas!! Kalau Mc yang bawa bas tu, Mc akan letak bendera Pas atau PKR. Sebab nak lindung diri.

Mana ada orang nak buat jahat tapi nak bagi orang kenal!! Mana ada, kecuali perkara tersebut dirancang oleh pihak Pakatan sendiri.

Hakikat yang sebenar, dorang sewa bas, dorang bayar bangla, dorang suruh bas ke pusat pengundian, dorang sendiri tahan, sendiri ambil video, sendiri buat kecoh!!

Kemudian tuduh BN bawa banglaaa!! Memang gilaa..

Tapi satu saja yang dorang kantoi! Bila letak bendera BN depan bas. Serupa seorang pencuri nak buat kerja jahat, tapi pakai 'Nametag'. Mana ada orang bodoh macam tu, kecuali puak Pakatan sendiri.

Sebenarnya, penipuan semasa PRU ke 13 tak wujud pun. Perhimpunan BlackOut ni dirancang sebelum PRU lagi. Bayangkan macam mana mereka boleh cetak baju BlackOut ni sebegitu banyak, selepas habis keputusan PRU? Logik ka? Dalam masa 12 jam boleh cetak baju lebih dari 10 ribu helai? Guna Jin aladin ka?

Sebab tu Mc kata, tangkap semua penghasut dan pengkhianat negara ni. Kerajaan BN dah menang PRU, jangan risau bab undi lagi. Ini amanah rakyat. 80% rakyat Malaysia mahukan keamanan dan kestabilan, walaupun ada diantara mereka undi Pakatan kerana percaya janji-janji palsu.

Tolak rusuhan, tolak demontrasi! Masa untuk bekerja.. sama-sama kita majukan Malaysia!


McTheory:
Pentingkan amanah rakyat, jangan hiraukan puak manoriti yang sakit hati!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu Hishamuddin Haris bila pula?

Tanpa Nama berkata...

HARIS IBRAHIM DGN KOMINIS HISAMUDDIN RAIS BILA LG?

Tanpa Nama berkata...

Terlalu byk berita bohong dan hasutan oleh red beans...jgn lepas red beans

Cari sampai lubang dubur....aikk silap..lubang kubur

Tanpa Nama berkata...

Salam

Apa kata Mc listkn semua tuduhan penipuan yg pr dakwa dilakukn oleh bn dan sertakan counter jawapan bg setiap tuduhan tersebut berserta dgn bukti. Jawapan mesti padat dan lengkap. lps tu edarkan pd org ramai.

Tanpa Nama berkata...

Niamakahai tiunasing..aljuburi main china doll main bontot jantan tinggal jam omega assmin aiskrim stopa spendermen punya bukti tk mau pakai cerita batu belah batu bertangkup korang percaya..otak puak pr ni smua dh kena liwat tu yg jd songsang..kesian