Selasa, 28 Mei 2013

PANASS!! Al-Kisah Bangla BN Yang Di Paksa Mengundi? #Blackout505


Masa mengundi hari tu, puak PR dok kata dia ni bangla yang diupah BN. Siap pakai gelang tangan BN lagi, punya la nak berlakon. Rupanya mangkuk ayun ni diupah oleh PR untuk jayakan operasi jahat PR untuk memburukan nama BN.

Tak wujud pun dakwaan pengundi hantu atau bangla, semua itu cuma ciptaan puak PR untuk menafikan kekalahan, malah PR mahu penyokongnya berasa kuat dan tak rasa kalah. Sebab tu sentimen BN guna bangla diwujudkan.

Bila mereka percaya mereka menang dan BN guna bangla. Puak PR ni akan terus berasa kuat, momentum untuk PRU ke 14 akan diteruskan tanpa lemah semangat. Sebenarnya puak PR mempunyai strategi propaganda yang amat hebat.

Bukan susah untuk sebarkan persepsi diwaktu rakyat masih tercari-cari dan tertanya akan kebenaran. Durasi video 1 minit yang menunjukan bangla dalam bas pun, boleh dikatakan bukti bagi orang yang mahu percaya benda tu betul.

Malah Anwar berjaya meyakinkan pengikutnya hanya dengan video bodoh satu bas penuh bangla dan turun melintasi jalan. Video bodoh macam tu pun, puak-puaknya percaya. Mc ada tengok video bangla yang depa kata video bukti bangla undi BN.

Tapi dalam banyak-banyak video tu, takdak satu bukti pun, yang tunjuk bangla melangkah masuk ke pusat pengundian. Semuanya hanya ditepi jalan dan mereka dapat tangkap. Kalau benarlah bangla tu masuk, boleh lepas masuk ka dia nak undi?

Nak mengundi sekurang-kurangnya 2 kali kena tunjuk IC. Pertama kali nak ambil number, kedua masa nak daftar, calit dakwat kekal, ambil kertas undi dan potong nama. Semua tu dipantau oleh polling agent dan counting agent Pakatan yang berada didalam tempat tu.

Depa tuduh ada bangla mengundi, itu bermakna mereka tak percaya pada polling agent dan counting agent yang depa lantik. Bukannya orang SPR dan BN saja dalam tu, puak depa pun ada, macam mana boleh kata bangla masuk undi?

Kalau betul ada bangla masuk mengundi, dah tentu ada laporan polis telah dibuat oleh puak Pakatan, pasal bangla ni. Tapi sampai sekarang, ada ka kita dengar depa buat laporan polis? Mana ada, tipu saja!!

Ini semua ciptaan puak Pakatan Haram.. special 'black ops' untuk kenakan BN. Kita pula tak terjangka dengan semua ni, masih terpinga-pinga untuk menjawab. Macam mana nak jawab kalau kita tak buat?

Jadi kita perlu terangkan pada rakyat Malaysia situasi yang sebenar. Bagaimana Pakatan menipu rakyat Malaysia dengan operasi-operasi jahat mereka.

Mereka Pakatan menyebarkan kerja jahat mereka di internet, troopers upahan mereka bekerja tanpa henti. Red bean army dibayar untuk buat kerja sungguh-sungguh.

Kita BN buat apa? Kalau Pakatan serang kita 24jam sehari dan 7 hari seminggu. Kerajaan BN yang baru ni, masih lagi terhegeh-hegeh nak kaji tu nak kaji ni. Nak kena ketuk baru bergerak ka?

Nak tunggu damage teruk baru nak cari troopers dan blogger BN? Bila la Kerajaan BN nak berubah? Takkan nak kena ubah jadi pembangkang baru teringin nak berubah kot?

Wahai UMNO dan BN tolonglah berubahhh.. tolonglahhh..

McTheory:
Kita dah kena teruk pun, masih nak angan-angan?

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yop jgn jd mcm pembangkang.siasat dulu.nama dia vinodh elamkovan,blh check kt fb dia apa yg jd.kes dia dh jd kes polis sbb org PAS ugut dia haritu.jgn jdkn diri kita serendah mereka yg belah sana

Tanpa Nama berkata...

Kalu dulu kita berkwn baik dgn puak sepet kita punya jaga hati depa sampai saudara islam dlm pas pun kita tk jaga mcm tu..la ni puak sepet dh tikam kita dr blkg..apa kata skrg kita kwn baik dgn pas bkn sbb kita lemah tp utk kukuhkn syiar islam dlm pemerintahan sbb kita dh perlu jaga hati puak sepet lg..kita dok bincang betoi betoi pasai hukum islam dn cuba laksanakn..dlm umno ramai pakar ekonomi dan pentadbir manakala dlm pas ramai pakar agama..jika kita boleh kerjasama mashallah pasti kita dpt tadbir msia ni dgn lebih maju ikut landasan islam..biarkn puak pkr dan dap tu dgn perjuangan demo keras i depa..minta tlg sultan dan raja jd org tengah sbb depa pun islam jugak..

Tanpa Nama berkata...

korang ni baca ke tak apa yg mc tullis tu? tak fhm ke?

Anti PR berkata...

Bilalah Nuar nak mampus?

Tanpa Nama berkata...

alahai anan 10.13 masalahnya pas yg jadi barua dap (mata sepet gelaran kamu)...umno masih nak terhegeh2 lagikah bila pas kata umno minta talian hayat dngan pas...pas sanggup mendoa hancur umno sebab pas anggap umno musuh utama...dap sedara pas (dunia akhirat kot)...yg tuduh dan rancang bangla upahan umno pun termasuk juga pas...cuba tengok siapa yg tahan bangla yg dikatan upahan umno...tak ke itu kerja puak pas...di kuala terengganu tu...nak suruh umno menyembah pas yg lebih suka jadi barua dap tu ke...sudahlah...apa yg pas tak kata pada najib rosmah mahathir...macam2 depa kata sampai naik jelek...kalu pas lebih bersaudara dngan dap biarkan...cuma org melayu dan bumiputra kena bersatu sokong umno...tolak dap/pas/pkr...itu saja jalannya...biar telungkup semuanya...masa tu kot ada akai...

Tanpa Nama berkata...

Semasa saya tersesat menjadi penyokong BUTA, TULI, BONGKAK dan BODOH PKR dulu, saya mendapati ramai peguam dan hakim, direkrut menjadi ahli PKR, termasuklah anak muda professional Melayu dan Bumiputera lain yang makin bongkak seperti kacang lupakan kulit dan rumpun asalnya (saya percaya ramai yang bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS). Ini amat membimbangkan kerana saya amat mengesyaki mereka mahu menawan sistem Perundangan, Guaman dan Kehakiman dan Jabatan Perkhidmatan Awam di Malaysia!

Sebab itu samseng PKR/DAP tak takut lansung langgar undang-undang termasuk mengapi-ngapikan Cina muda untuk benci melampau orang Melayu/UMNO, seperti yang berdemo tak habis-habis termasuk buat huru-hara depan balai polis, dan di Facebook si Cina pengganas, nama Venus di Sydney, yang sampai mengugut nak bunuh PM dan bekas PM kita. Polis dan KDN, mesti jangan biarkan hakim-hakim dan peguam-peguam PKR/DAP PIJAK undang-undang macam sampah dan mengajar anak muda yang masih berhingus meleleh terus menjadi samseng atau pengganas macam Cina pengganas itu! Dahlah tu, pengganas Cina ni panggil PM tercinta kita ‘najis’ – dan DAP-si Kit Sial pula, panggil PM ‘syaitan’! Kurang ajar betul – tak ada lansung perasaan mengenang budi dan saling menghormati sesama kaum, terutamanya seorang PM. Kita layan dengan baik lepas mereka dibawa penjajah British durjana, bagi kerakyatan dan juga Singapura dengan mudah sekali, dan PM kita begitu berbudi bahasa dan menabur bakti kepada orang Cina.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik Tempurung" untuk mengelirukan pembaca).