Jumaat, 24 Mei 2013

PANASS!! Penghinaan Blogger Pakatan Rakyat Terhadap Semangat Orang #Felda!




Mc tertarik untuk mengulas artikel bangang dari portal rasmi Pakatan Rakyat. Artikel yang Mc rasa diterbitkan atas dasar untuk menghina dan cuba mencemar semangat orang felda sendiri.


Apalah teruk sangat perangai blogger Pakatan Rakyat, cuba mempertikaikan usaha yang dilakukan oleh Ketua Pendaki Everest Felda, Siti Hanisah Sharuddin yang hasratnya tidak kesampaian untuk menawan puncak gunung Everest kerana diserang penyakit Akut Gunung.

Penyakit Akut Gunung ni boleh terjadi pada sesiapa saja yang mahu memanjat gunung dan selalunya terjadi pada orang muda yang bersungguh-sungguh untuk memanjat gunung. Lebih kurang macam gayat la, tapi ia lebih kepada tekanan mental.

Benda macam ni pun boleh jadi isu besar bagi blogger Pakatan Rakyat...nampak sangat dah tak ada idea nak fitnah Kerajaan Barisan Nasional...sampai daki gunung pun boleh diperlekehkan..kalau kesemua pendaki gagal sampai ke puncak tu boleh kita cari apa silapnya...

Tapi ni 6 orang warga felda telah berjaya sampai, ke puncak! itu pun nak pertikaikan lagi ka...nak harapkan puak Pakatan hantar? Sampai kiamat pun belum tentu mereka sanggup gadaikan nyawa untuk banggakan negara.

Mc betul-betul hairan mengapa Blogger Pakatan Rakyat ni boleh kata felda membazir duit kerajaan untuk anjurkan misi daki gunung Everest. Sebab Felda tak guna duit Kerajaan pun, semuanya ditanggung sendiri.

Buat pengetahuan blogger bodoh Pakatan Rakyat, Ekspedisi ini menggunakan dana Felda dan FGVH sendiri, malah sejak 1996 lagi, FELDA dah tak pakai duit kerajaan pusat...lainlah kalau misi ini gunakan duit Yahudi Soros..bolehlah blogger bangang ni fitnah usaha suci mendaki gunung Everest ni!!!

6 orang berjaya sampai ke puncak everest pun sudah dikira misi pendakian berjaya..takkan kerana ketua misi Everest ini tak berjaya terus nak nilai misi ni gagal..Siti Hanisah Sharuddin gagal pn sebab dia diserang AMS iaitu sejenis penyakit Akut Gunung...bukannya dia gagal kerana mengaku kalah!!!

Tinggal lagi 148 meter je Siti Hanisah nak tamatkan misi tapi apakan daya dia terpaksa mengalah kerana diserang AMS...Menggalah selepas berjuang lebh bagus daripada penulis Blogger Pakatan Rakyat yang bengong ni yang hanya tahu fitnah dan reka cipta cerita yang tak logik.





Tetapi selepas cubaan pertamanya gagal, Mc dimaklumkan beliau berjaya dicubaan keduanya. Itulah semangat anak muda yang kita cari. Bukan semangat nak bantah dan berdemo saja. Itu perosak namanya.

Pakatan Rakyat tak payah cakap banyak la, kalau berani sila hantar Adam Adli, Khalid Ismath dan mana-mana lagi budak pro Pakatan pi panjat Gunung Everest tu. Kita tengok, ada telor ka takdak!

Setakat cakap kosong pandai la..bodoh punya orang!

McTheory:
Dengki, fitnah perut busuk, itulah Pakatan Rakyat!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lagi bagus dia panjat gunung dari nyala lilin dan pakai baju hitam tatkala malam mcm ahli sihir...

Tanpa Nama berkata...

Kantoi

Tanpa Nama berkata...

Anda semua jangan marah pada blogger pr atau red bean army apa yang mereka tulis, itu semua arahan dari bos mereka yang jiwa kacau.

Tanpa Nama berkata...

Setuju...nama yg disebut2 pun manis didengar

Tanpa Nama berkata...

Tu la dah gila meroyan..mcm anjing gila...kepala merapu air liur meleleh..susssss pi sana anjing

Tahniah usaha anda. Saya ngaku tak tahan sejukkkkkk. Yg pasti anak Melayu.

Tanpa Nama berkata...

Apakata kalau penyokong pakatan pulak buat pendakian dan cacakkan bendera pkr dap dan pas atas puncak everest.agak agak bendera siapa yang paling atas sekali...

Tanpa Nama berkata...

Memanglah pakatan salah. Tapi yg sampai nak gunakan perkataan kiamat kenapa,kalau nak menulis jgn berkasar. Social kita kena gunakan sebaik mungkin dan social bukanlah tempat bergaduh.

Tanpa Nama berkata...

Memanglah pakatan salah. Tapi yg sampai nak gunakan perkataan kiamat kenapa,kalau nak menulis jgn berkasar. Social kita kena gunakan sebaik mungkin dan social bukanlah tempat bergaduh.

Tanpa Nama berkata...

nak tanya, apa hukumnya daki gunung everest, renang selat semua tu untuk kemasyuran?