Sabtu, 11 Mei 2013

Terkini! Gambar PM @NajibRazak Kunjungi Azizan Razak! #BNbagus




Sebentar tadi Perdana Menteri Malaysia yang kita sayangi telah melawat mantan Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan Razak. Ternyata hubungan diantara PM dan Ustaz Azizan memang tidak boleh dinafikan. Ada kenangan lama diantara mereka berdua.

Mc rasa semua pemimpin dah pergi melawat Ustaz Azizan, tapi rasanya ada 3 orang saja belum pergi lagi. Orang itu ialah, Anwar, Guan Eng dan Phahrolrazi, bila agaknya ketiga-tiga manusia ni nak pergi melawat Ustaz?

Takkanlah sahabat dalam Pakatan pun tak teringgin nak tengok kot? Atau ketiga-tiga ni memang takdak hati perut kot??!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

4 ulasan:

Pa'Shaik berkata...

Itulah mukmin sejati.Ahlan wa Sahlan ..Marhaban Bikum.
Minhajul Abideen. DSNR

Farhana Ana berkata...

alhamdunilah..bn baik hati..DS bukan orang yang suka membalas dendam..biar la puak pr dgan kelakuannya..

Tanpa Nama berkata...

La mcm mana nak ziarah, kepala asyik fikir mcm mana nak melalak kat tengah jalan dan tengah padang. Dah dirasuk jin DAP lah tu gamaknya...

Tanpa Nama berkata...

Sedih, walaupun berbeza idealogi pltk tpi sgt berdukacita dan simpati nasib yang menimpa ustaz azizan. Besar ujian untuk dia. Mga tbah dan cepat sembun