Sabtu, 11 Mei 2013

HOT! Alim Ulamak Kedah Juga Bersama Datuk Paduka Mukhriz Mahathir! #HanyaDiKedah


Bukan calang-calang orang Menteri Besar kita yang baru ni. Dahsyat, dari pemuda hingga ke orang tua semua dia boleh masuk. Baru-baru ni beliau luangkan masa tengok bola bersama-sama orang muda. Kemudian berjemaah bersama alim ulamak dan ilmuan Islam Kedah.

Hampir setiap hari beliau ke seluruh pelusuk negeri bertemu dengan rakyat Kedah dari pelbagai peringkat umur dan kaum. Beliau menyelami denyut nadi rakyat Kedah. Biasa la orang baru, kena banyak turun padang.

Inilah kelebihan orang muda, boleh bergerak laju dan banyak tempat boleh turun. Gerak kerja pantas yang Datuk Mukhriz buat, merangsang keyakinan rakyat Kedah, bahawa pilihan Datuk Mukhriz sebagai MB Kedah adalah tepat!

Insyallah kami tak sabar nak melihat perubahan yang dapat Datuk bawa untuk negeri Kedah.

Kami rakyat Kedah sentiasa menyokong Datuk!

McTheory:
Cuma jangan dilupakan pencacai bloggers dan troopers macam kami nih.. he he

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

San Meguil Family and Co

Tanpa Nama berkata...

anon atas ini mmg bahalol tahap babihutan..

muhamad Danial berkata...

Haha xda modal lain...

Tanpa Nama berkata...

nik aziz penjual tanah melayu dan pemusnah ajaran islam.

Tanpa Nama berkata...

setuju

Tanpa Nama berkata...

Melayu kalau bersatu, sejahtera negara...

Tanpa Nama berkata...

Antara kebijakan dan kebodohan Pencacai PR.
Pemimpin dia buat fitnah. Peranan Pencacai mencaci dan mengutuk kononnya cerita dan fitnah yang dibuat itu betul-betul berlaku.
Contohnya senang je. Kata ada Black Out sewaktu pengiraan undi tapi tetakat hari ini tak ada pun bukti.
Sebenarnya yang Black Out adalah kepala otak Pencacai PR sebab tu pemimpin dia orang tau macam mana nak tambah tahi dalam kepala otak pencacainya.

Tanpa Nama berkata...

Org kalah mmg mcm tu. Sabar je le. Kita buat aje kerja kita.Allah tahu apa yg kita buat.

Tanpa Nama berkata...

Kita buat baik-baik ajelah . Semoga tuhan lindungi kita.

Tanpa Nama berkata...

setujuuuuuuuu...sangatttttttttttt
Anwar family and Co
L K Siang and Co
Karpal Sing and Co
Nik Aziz and Co
kesian Hadi tertinggal takde Co...
kah..kah...kah...
buta kayu...

hero_labu berkata...

Aku x paham knp mukhriz letakkan azimi daim jd setpol...gila2..org kulim bdr baru tolak dia tu.

Tanpa Nama berkata...

Ustaz Mukhriz he.he.harap2 lepas ini dia jadi macam Ustaz la.
kita kena pakat-pakat doa kat dia.
Amin.