Selasa, 21 Mei 2013

TUDIAA!! Disebalik Kehidupan Si CEO Air Asia X Paling Tak Rasis Tuuu!!

Siapa si Botak ni sebenarnya??

Mamat melayu yang tak rasis ni rupanya...

Siapa dia disebalik CEO Air Asia X? Apa perangai sebenar mamat sekor ni?

MakeUp
Perghhh.. pondan ke?

Mengikut maklumat yang Mc dapat dari dalam Air Asia sendiri. Azran ni Islam liberal.. dia bukan pondan, tapi liberal yang membolehkan apa saja. Dia selalu keluar minum, bertukar-tukar perempuan. Kira hidupnya memang sosialll gila lahh..

Soo kita kena faham la, melayu macam ni memang tak sedar diri, dah tak rasa diri tu melayu, sebab tu dia tak rasis. Orang macam ni, bukan perempuan saja dia bantai, silap-silap.. lelaki pun jalannnn..

he he he..

McTheory:
Kalau la Anwar nampak dia pakai macam tu.. apa jadi agaknya?

11 ulasan:

Anwa Berahi berkata...

Wow.. cekk suka uuu.. auummmm..

Tanpa Nama berkata...

kalau anwar tengok gambar yg last tu. meleleh2 ayaq liuq dia.....tuuudiaaa... ahahahha...

anonymous berkata...

kalo lah negara ni diperintah oleh anwar aLjuburi apa akan jadi malaysia ni kan...dah brp ramai ahli2 korporat yg support LGBT nih....

minta doa lah pada Tuhan demi umat Islam semua...aminnnn...

ayoh kita bangun selamatkan Malaysian demi Agama kita...

Cap ayam berkata...

Ape laa..udah2 laa tue brpolitik..xbaek menabur fitnah bro

Tanpa Nama berkata...

patut la.. beriya sokong aljuburi...
moga2 die dpt jdkn malaysia destinasi utama bg gay, so msti die happy rmai gay....
kena lak sume pilih naik air asia x..

klass gitu ko nyah....

Tanpa Nama berkata...

Mamat ni kan ke Gay. tidak hairanlah kalau dia sokong Brader Anwar Bin Ibrahim. (B.A.B.I)

Tanpa Nama berkata...

Melayu tu tak semestinya islam.
Kalau dilahirkan islam, tapi tak amal, sendiri tanggung laa
Sampai la balasannya nanti.

cikabok king berkata...

Kecik beso kecik beso je aku tgk lahnat ni..

Tanpa Nama berkata...

RASA MACAM TAK SELAMAT PULAK BILA NAK NAIK AIR ASIA, BILA ORG2 JENIS NI MENERAJUI SYARIKAT. TAKUT ALLAH TURUNKAN BALA...MUSIBAHNYA TEMPIAS PADA SEMUA ORG.

Tanpa Nama berkata...

Aku kalo tk dpt tuam kepala dia..dpt ludah muka dia pun jadiklah..

Tanpa Nama berkata...

xbaik fth,xpasl2 kne tgung dosa die,jgn lpe asyk kutuk owg nt terkne ktrunan sndri bru nk terhntuk kpala