Jumaat, 10 Mei 2013

TUDIAA!! Luahan Hati Petugas Pasal Pengundi Hantu!! #TolakPR #PRU13


Pencacai PR mana reti bahasa, depa semua bodoh pekak dan tuli. Cakap orang lain, mana depa nak dengar, cakap depa saja kita kena dengar, biol sungguh!

Ahh..

Mungkin ini gambar bukti yang puak PR berikan, suasana Airport di negara Bangladesh sibuk kerana hendak membawa pengundi hantu ke Malaysia. 40,000 orang, memang ramai gilo..


Boleh percaya ke?

McTheory:
Taktau nak komen apa, dunggu betui puak PR ni..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya sangat setuju kerana saya juga kerani mengundi hari tu. Puak PR ini Tuhan dah tutup pintu hati, hati dah hitam dengan hasad dengki tak boleh kelear lagi.

Tanpa Nama berkata...

tabiklah dgn akak yg yg jelaskan tu!! hehe pengundi hantu naik kapal terbang 200ribu.. aku heran lah tahap IQ org Melayu.. mudahnya kena hasut dan tipu.. pdnlah Kesultanan Melaka tumbang mudah..

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju.Cikgu2 sekolah saya mengeluh bertugas di Pusat Mengundi.Kerja paling memenatkan dan diperhatikan oleh ramai pihak yg berkepentingan.Saya setuju puak2 PR ini memang buta hati,mata dan telinga kerana Alah telah menutupnya. Ini semua kerana mereka x syukur dan x percaya dgb qada' dan qadar Allah,kerana semua ketentuan menang atau kalah adalah dariNya!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 3:34. Bukan org Melayu, tapi penyokong PR je..

Tanpa Nama berkata...

MELAYU MUDAH LUPA . Melayu sama melayu bertikam lidah siapa yang untung harus ingat singapore dulu siapa punya . Melayu. Ini pula pulau pinang jangan sudah terhantuk baru terngaga. Melayu melayu melayu

Tanpa Nama berkata...

Setuju. Sy pun jadi counting agent BN. Sama dgn agent Pembangkang. Bkn dema x tau x boleh undi 2 x. Saje je