Isnin, 27 Mei 2013

TUDIAA!! Video Anwar Makin Gila Makin Meroyan!! #TolakPRa


Video kat bawah ni, memaparkan seorang manusia gila meroyan yang tak sudah-sudah nak jadi PM. Kita anggap saja apa yang dia cakap tu sebagai hiburan dan sebagai orang dah tak berapa nak waras. Sebab kalau dia ada otak, dia takkan bercakap macam tu.. kesiann kesiann..


Semua dakwaan tipu, bangla dan lain-lain yang Anwar cakap tu, hanya 'dakwaan' semata-mata. Tidak ada dengan tindakan. Report polis la kalau ada penipuan, atau penipuan yang Anwar cakap tu hanyalah 'black ops' puak Pakatan sendiri. Sendiri buat, kemudian salahkan orang lain?

Kalau betul ada penipuan, dah lama Anwar buat report polis dan saman SPR. Tapi disebabkan benda tu ciptaan mereka, jadi mereka hanya gunakan semua tu untuk sebarkan persepsi. Anwar kalah tapi disebabkan taknak malu, Anwar tuduh SPR dan BN tipu, sedangkan dia memang kalah betul-betul. Biasa la, dah terlajak cakap, memang la maluu..

Pasal undi popular pulak, nak tau setakat mana popularnya Anwar ni? Boleh klik SINI

McTheory:
Dia popular dengan cina Dap sajaa..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila agaknya org tua bodo ni nak mampus?

Tanpa Nama berkata...

Gila tahap maximum tak lama lg le tu... Allah nk tinkik tembelang dia dulu... Nuar laknatullah... Nate mu..

Tanpa Nama berkata...

PEMBOHONG & PENGAUTA PERINGKAT ANTARABANGSA. MANUSIA APA DIA NI? 3 SIFAT MUNAFIK ADA PADA DIRI DIA. TU PUN ADA ORANG YANG MASIH PERCAYA. KASIHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Seseorang seperti Anwar yang sangat pakar dalam bidangnya (Bidang Menipu) akan jadi gila bila kepakarannya dikawal!

Tanpa Nama berkata...

Najid lawan badminton dengan anuar, Najid di istihar menang dengan keputusan 21-19 , 16-21 ,21-19 Anwar protes, dia kata dia yang menang sebab dapat 59 mata(19+21+19) sedangkan Najib cuma dapar 58 mata .(21+16+21) Anwar pun pusing seluruh negarabuat kenyataan bahawa dia yang menang .Kalau org ramai tahu peraturan , agak2 orang ramai akan terima dan percaya ke ?