Selasa, 11 Jun 2013

PANASS!! Pentadbiran Mukhriz Mahathir Di Serang Penyakit Hantu Hijau!! #HanyaDiKedah


Di Wisma Darulaman, tempat utama pentadbiran Kerajaan Negeri Kedah, tersembunyi beberapa ekor hantu hijau yang masih tertinggal akibat kesan daripada pentadbiran Pas terdahulu. Kalau orang tanya Mc hantu tu macam mana, Mc pun tak boleh jawab, sebab Mc pun tak kenal.

Tapi apa yang Mc tahu, hantu dalam Wisma ni, lagi jahat pada hantu-hantu diluar sana. Iblis dan Syaitan pun tak jahat macam dia, sebab iblis dan syaitan tak merekacerita, tak fitnah dan tak salurkan maklumat negeri kepada orang luar.

Ini bermakna, hantu dalam Wisma yang karat hijau ni lagi teruk perangai dari hantu biasa.

Kalau nak 'leak' info dari Kerajaan Negeri pun Mc tak kisah, sebab perlu ada ketelusan, tapi apa yang menjadi masalah, bila info yang 'leak' atau bocor tu digaram-gulakan hingga menjadi fitnah.

Contoh macam cerita MB ke luar negara, info leak, siap kata MB guna duit Kerajaan Negeri, sedangkan MB guna duit poket sendiri. Cerita pasal MB kena kawal dengan KCS, cerita MB susun pekerja dari KL. Sedangkan pekerja dari KL tu, sorang saja, Mc pun kenal. Dia memang bagus bekerja, sebab tu MB tetap ambil dia.

Tapi info yang dibocorkan ni, seolah-olah, MB bawa satu team bola sepak turun kerja di Kedah! Punya la teruk fitnah puak karat hijau ni.

Mc nak pesan satu saja ada hantu Wisma ni. Hangpa sebenarnya bodoh dan tak cerdik, sebab mula terlalu awal. Kami ada 4 tahun lagi masa nak 'kesan' hantu hijau ni. Patutnya gunakan untuk salurkan info yang 'sulit' sahaja. Bukan info bodoh-bodoh tu.

Lepas ni Mc pun nak kerap-kerap turun Wisma, nak pi tangkap hantu. Di sebabkan hantu Wisma tu bodoh kerana dapat dikesan terlalu awal, Mc akan dedahkan siapa hantu tu jika dapat tangkap nanti.

Tak kisah la orang tu KCS ka, staff biasa ka, kumpulan sokongan ka, kalau dia jadi hantu hijau, siap la.

McTheory:
Terlalu gelojoh, memang selalu buat salah!

7 ulasan:

Cahaya syurgaku berkata...

takutnya

Tanpa Nama berkata...

Mcm aljuburi jgk..gelojoh sgt..

Tanpa Nama berkata...

Lalat ijau macam tu jugak ka

Tanpa Nama berkata...

MC tangkap aja hantu hijau tu masok mdalam botol pi pehanyut kat laut Kuala Kedah.

Tanpa Nama berkata...

Geng hantu hijau ni depa looser masa PAS perintah dlu.. depa tk kenyang makan, sbb Azizan jamu tk cukup.

La ni depa akan buat kacau pd MB baru. Aku mintak sgt2 Mc dr hang pikiaq pasai masalah lain luaq Kedah, apa kat akita sama2 tlg 'cuci' kan Wisma Darulaman dr hantu raya PAS.

Aku kenai mcm mana perangai org PAS bila jd hantu raya.. jahat dan busuk hati perutnya.. YA ALLAH.. cukup kotor.

Depa akan buat apa sj asai puaih hati.

La elok detect awai.. jgn duk kesian.. sepak keluaq. Dr nk lingkup pentadbiran Kedah, dr brjaya hasut lbh ramai, elok cantaih awai2..

McTheory berkata...

setuju sangat dengan bro yang kat atas ni..

ZanSala berkata...

Insya Allah bro Mc, teruskan usaha. Wa support lu. Aku syg Kedah, masa PAS perintah Kedah family aku menangis tgk Mdarasah Salihiyah rebah ke bumi. Mgkin org lain xkseah tp family aku kesah sbb kmi org situ. MAruah Islam apa yg PAS mahu salak lg jika kuasa ditgn mereka dlu pn mereka ZALIM pd Agama.

Mcm2 helah dn tipu daya dipakai. Mana ada org PAS dan parasit2 PAS lawan Azizan sbb roboh Madrasah?? depa lawan sbb Azizan nk kembongkan TEMOLOK hanyir depa dgn projek..dgn kuasa!! itu sja

PAS MUNAFIK!

Jgn bg ruang kt depa di dlm krjn kedah.. menyesai nnt!