Sabtu, 22 Jun 2013

TERKINI! Gambar Dari Padang Merbok Tempat Beruk Hitam Akan Berhimpun! #Black505



Gambar terkini dari tempat beruk-beruk akan berhimpun. Mari kita tengok, ada beruk tak lagi di sana.


Cuma ada polis? mana beruk hitam?

masih kosong?

Aik? Selalunya walaupun acara mula petang, patutnya sudah ada beruk hitam yang akan berkumpul kat sana. Tapi hari ni takdak la pulak!!

err.. Safwan Anang kata dia nak berkhemah dengan isteri dia.. err.. ada nampak khemah tak? Atau sembang saja lebih.. he he..

McTheory:
Update terkini.. nanti kan di blog Kedah Ke KL

7 ulasan:

kluangman berkata...

Cara pembangkang mainkan isu ini, dikira sudah menang 1 - o.
Cara pdrm hendle kes ni pun, pembangkang sudah dikira mendahului 2- 0.

Mereka belum turun, polis dah kelamkabut stanby pun kira pembangkangbdah berjaya 3 - 0

Dengan berbebekal 3 - 0..... Pembangkang mampu membolosi pdrm 7 - 2.

Isma Izzuddin berkata...

Merapu apa ang ni?kesian sngt aih..haha

Isma Izzuddin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Ckp smbil tido gtu la jdinye..hahaha
Pastu salahkn mkn ubat

Tanpa Nama berkata...

yg tu.. beruk itam..
yg ambik gambo tu.. beruk siam !!
yg menulis ni pulak..?
dr planet of the apes.. ke apa..?

Lan berkata...

Tak sabar nak tengok kebodohan melayu

Tanpa Nama berkata...

dh 55 taun tgk melayu bodoh, tak nampak lg ke