Sabtu, 22 Jun 2013

TERKINI! Tengku Adnan Pun Turun Join Demo Beruk 505 Ni? #Black505


Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansur telah dilaporkan turut hadir di Perhimpunan Black 505 di Padang Merbuk hari ini.

Apa Ku Nan buat kat sana?

Beliau telah dilihat bersama-sama dengan OCPD Dang Wangi, ACP Zainuddin..

Kehadirannya ialah untuk memujuk dan meminta penganjur Blackout 505 supaya berpindah lokasi perhimpunan dari Padang Merbok ke Stadium Merdeka..

Kuala Lumpur: Kerajaan meminta penganjur Blackout505 supaya berpindah lokasi perhimpunan dari Padang Merbok ke Stadium Merdeka.

Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansur berkata, ketika ini perbincangan masih berlangsung antara polis, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur dengan penganjur perhimpunan itu.

"Saya minta mereka pentingkan keselamatan orang awam dan untuk itu penganjur seharusnya berpindah ke Stadium Merdeka, malah pintu stadium juga sudah dibuka.

"Penganjur sepatutnya mengikut peraturan dan tidak bertindak atau provokasi yang boleh mencetuskan keadaan tidak menyenangkan," katanya ketika ditemui di kawasan Padang Merbok sebentar tadi.

Tengku Adnan berkata, pihaknya tidak akan teragak-agak membuat laporan polis jika penganjur masih enggan mengubah lokasi perhimpunan.

"Jika bersetuju, penganjur bokeh dapatkan permit daripada polis," katanya Berita Harian
 Ooo.. ingat Ku Nan turun demo sekali. he he he.. rupanya nak berbincang.. Ku Nan silap, nak berbincang dengan puak ni, kena pakai bahasa beruk, baru depa faham. ha ha ha..


McTheory:
Uk uk uk ak ak ak.. (tangan tepuk atas kepala)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,

Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

Terima kasih

Tanpa Nama berkata...

nak jawab...eekkk uukkk akkk keerrr grr grrrrrrrrrrrrrrrr...beruk jtn geram kat amoiiiii