Sabtu, 29 Jun 2013

TUDIAA!! Buruk Betui Perangai Azeez Rahim Ni laaa.. #HanyaDiKedah


Awat buruk, apa yang dia buat? Jangan terkejut, Azeez ni nampak saja macam garang, tapi hati dia baik. Macam-macam orang tuduh dia, tapi cuba tanya orang Baling, kalau dia tak baik takkan orang Baling nak undi dia? Fikir laa..

Hari ini Ahli Parlimen Baling, Datuk Azeez Rahim menyerahan Kambing kepada 78 Pusat Daerah Mengundi yang terdapat di daerah Baling di Majlis Kesyukuran Kemenangan BN Dalam PRU13.. Menurut Ahli Parlimen Baling, YB Datuk Azeez Rahim, segala Aku Janji BN Baling pada PRU13 akan di laksanakan secara berperingakat-peringkat.

Datuk Azeez Rahim bersyukur kerana pada awalnya beliau hanya mampu menjanjikan pembinaan Institut Kemahiran Mara (IKM) sahaja kepada rakyat Baling. Namun berkat kesungguhan Datuk Azeez Rahim untuk membangunkan Baling, Datuk Azeez Rahim telah berjaya menghadiahkan UiTM kepada rakyat Baling apabila pihak pengurusan UiTM bersedia membina satu kampus UiTM di Baling.

Pembangunan UiTM di Baling kini dalam proses mengenal pasti tapak untuk di bangunan sahaja dan majlis pecah tanah di jangka akan di lakukan selewat-lewatnya hujung tahun ini. Bagi proses pembinaan UiTM ianya di jangka mengambil masa 24 Bulan selepas pecah tanah di lakukan.

Manakala Hospital Pakar dan Kilang yang di janjikan Datuk Azeez Rahim, ianya masih lagi dalam peringkat perbincangan dengan jabatan-jabatan yang berkaitan dan Insya'Allah akan di percepatkan.

Menurut Datuk Azeez Rahim.. Pembangunan yang akan di bawa masuknya ke Baling adalah untuk semua rakyat Baling tanpa mengira fahaman politik. Beliau akan berusaha menunaikan segala apa yang di janjikan BN Baling pada PRU13.

Sumber

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hngpa tgklah nnt puak Cg Joo Kg Sadek lubuk PASngok akan canang cerita bukan2 dan fitnah pd Azez.. Puak PAS haramjadh ni masih dendam dgn kekalangan.. depa yakin Baling dpt kt PAS.. pi mampuihlah PAS.. parti laknatullah.. asyik tipu rakyat dgn slogan Isle dan kopiah.

Tanpa Nama berkata...

biasa la puak PR yg depa tau kutuk

Tanpa Nama berkata...

mana dia UITM baling lani? seketul bata x nampak lagi. pecah tanah tang mana? sungai limau? bongor? kampung lalang? tanjung pari? kola ketil? mana?., hospital pakar mana? hospital yg dok ada pun x cukup doktor. masjid derah? mana .. mana mana??

Ramlan berkata...

Nov 2016 dah ni....mana dia uitm baling tu...