Isnin, 3 Jun 2013

TUDIAA!! Siapa Sebenarnya Blogger PM @NajibRazak?


Ada sesiapa boleh beritahu Mc, siapa sebenarnya bloggers dan cybertroopers Najib Razak selepas PRU ke 13 ni? Posting ini bukan untuk sesiapa, cuma pertanyaan dari blogger yang memerhatikan keadaan.


Mc taknak komen dan tulis panjang, sebab blogger APA ada cerita dan artikel yang menarik untuk dibaca. Lepas tu anda semua akan buat keputusan sendiri siapa sebenarnya blogger Najib Razak atau blogger RM bukan Rosmah Mansur, tapi blogger WANG!!

Nak baca boleh klik kat SINI

McTheory:
Setia pada parti, bukan pada pemimpin..

5 ulasan:

Bara Barau berkata...

Gua main sedap tangan nk menulis apa pun !

Tanpa Nama berkata...

Aku pengikut setia (matang) barisan blooger mesra bn sejak sekian lama dapat lihat, rasa dan bau siapa antara blooger ini jujur dan ikhlas dalam perjuangan. Berterus terang sampaikan pandangannya atas satu-satu isu.

Jadi blooger kalau tulis semula (paste) bahan siaran media perdana, apa kelas? Mereka di media perdana terikat dengan faktor jual-beli (kecuali Utusan).

Aku terus terang sangat senang dan selesa dengan bloogers 'dinturttle', dia jujur dan ikhlas dalam tulisannya. Umno perlukan pasukan khas yang menyerap dan menilai pandangan penulis blog serta maklumbalas pembacanya. Hal ini penting kerana di sini ada yang benar-benar ikhlas dan jujur. Masalahnya, perlukan kebijakan dalam menyisihkan antara faktar atau fitnah.

Saya hargai usaha tuan admin yang dengan mudah mengangkat isu ini. Saya agak kecewa kerana umno nampak kurang menghargai pejuang-pejuang mayanya.

JDT

Tanpa Nama berkata...

Salam,

tak setuju bkn menentang, kritis bukan tak suka. Pujian dan mengampu boleh buat pemimpin lena dan selesa. Buat silap pun dimaafkan. Pemimpin yg kuat spt TDM. Kritik, kutuk, hina, ditentang, dilawan tetap berdiri kukuh, disayangi dan dihormati kerana kerjanya bkn populariti. Bila bercakap benar dicantas dibuang dilupuskan. tolong la, parti lebih utama dari sorang pemimpin. Dlm parti ada ramai yg perlu dijaga. Bkn nak jaga sorang pemimpin aje.

Tanpa Nama berkata...

Org takut rahsia terkuak tentu marah. Org yg ada kepentingan diri tentu marah. Org hanya nak duduk di kerusi empuk tentu marah. Org yg tak menjlnkan tugas tapi hanya tau bodek tentu marah.

Jadi kita boleh lihat siapa yg ada kepentingan takut rahsia terbongkar dan hanya mengayakan diri...itulah racun..duri dlm daging..gunting dlm lipatan.

Semua blogger sebelum pru dan selepas pru berjuang utk umno melayu islam. Mereka tidak ada kepentingan diri..tidak ada kuasa..hanya ada hak utk menegur jika ada yg tidak beres.

Najib harus berhati hati..jgn salah ambil tindakan..nanti makan diri.. Betulkan dulu org disamping anda atau tukar terus mereka jika itu lebih baik dr menjadi racun dan membusukkan nama anda.

Tanpa Nama berkata...

DS Najib must listen 3X. Ramai kaki ampu di sekeliling macam ulat. Jadi DS Najib kena bijak mscam TDM.