Selasa, 30 Julai 2013

PANASS GILA!! Gambar Himpunan Bantahan Student KUIN Gegarkan Kedah!!



Semalam Mc dengar kata student KUIN yang 'karat' Pas nak berdemo depan pintu pagar kampus KUIN Kuala Ketil. Kononnya nak bantah perpindahan dari kampus Kuala Ketil ke Alor Setar.

Jadi ka demo depa tu? Ishh Mc taktau nak habaq la. Cuma tengok la gambar kat bawah tu,

Tudiaa geng jahat dok tunggu nak berdemo

Ishh awat kosong?

Ada kot.. sembunyi celah-celah rumput tuu..

Geng ni pun pelik, mana student KUIN

ramai dah orang luar nak berdemo sekali, tapi student KUIN nya mana?

Lama juga la kami tunggu nak ambil gambar student KUIN buat himpunan raksaksa bantah perpindahan dari kampus Kuala Ketil ke Alor Setar.

Tunggu punya tunggu, punya tunggu, punya tunggu, batang hidung pun tak timbul-timbul. Jadi kami ambil keputusan untuk balik rumah buka puasa lagi bagus. ha ha ha...

Student KUIN Kuala Ketil ada lebih kurang 1000 orang pelajar. Yang bantah ada 5 orang, tu pun bukan orang Kedah. Yang mengikut ada kot 10 orang lagi, yang taktau apa-apa buta tuli ikut pun 10 orang juga. Campur-campur ada la kot dalam 30 orang.

Mc bukan nak kutuk student KUIN yang membantah tu. Apa perkara sekali pun benda boleh dibincang. Sudah tentu pentadbiran akan mencari jalan terbaik untuk student KUIN merasa selesa belajar disana.

Buat apa nak demo-demo? Dulu staff KUIN Berdemo sebab 4 tahun tunggu pentadbiran KUIN lama buat perubahan, tapi depa tak buat. Sebab tu depa naik angin dan berdemo, ada la sebabnya. Ini baru 3 bulan, dah nak berdemo. Boleh bincang kot?

Kalau nak berdemo juga, maknanya, ini hanya gimik politik Pas saja la. Racun kepala otak student KUIN yang pro Pas untuk berdemo!

Korang student, buat cara student la. Kalau betul ada masalah yang tak boleh selesaikan, tapi takut nak jumpa dengan pentadbiran, meh email kat Mc meh.. kita bawa bincang.

McTheory:
Jadi student, jangan jadi stupid..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mungkin sebab bulan posa,syaitan takdak,kalo tak pas selalu minta tolong dengan syaitan,bagi demo ramai.

Tanpa Nama berkata...

Celaka sungguh pencacai PAS ni. Kerja nk cari pasal dan bikin kecoh ja hidup depa. Lembu2 PAS buta perut bukan sedar diri. PAS perintah sepenggal lingkup negeri, kampus kuala ketil KUIN tu nmpak cmm elok di mata tp 'barah' buat perjalanan KUIN. Bodoh punya projek yg xde kajian impact. Main suka2 ja buat kampus. pakai duit ratus2 juta mcm duit mak bapak nik ajis dan hadingok!

Pastu perkena KDYMM Sultan kedah utk paksa rasmi kampus CACAT dan hutan berlambak2 ni.

dh buat kerja bodoh, kemudian kalah PRU, pencacai PAS sptutnya muhasabah diri kanapa kalah. Rakyat MELUAT dgn PAS yg mabuk tamak kuasa, Islam xjalan pun, penipu lebih.

KUIN mesti dipindahkan ke Alor Setar, kampus kuala ketil sgt molek di ambil alih oleh agensi pusat selaras dgn janji BN utk tubuhkan UiTM di daerah Baling.. sgt molek dan bagus, tkpyah tunggu lama utk bina kampus, UiTM baling boleh terus ditubuhkan dlm masa setahun ini.

Lupakan Lembu2 PAS unit Anjing Amal PAS tu.. lantak depa lah nk melembukan diri dgn demo tu.. yg pnting Krjn Kedah mesti TEGAS dn jgn lembik mcm Najib.

Wassalam.

Tanpa Nama berkata...

mcm samseng.. pencacai PAS ni muka sekoq2 mcm haram jadah nk buat kacau bulan Puasa.. pakat nk jd setan.

Tanpa Nama berkata...

Setuju KUIN pindah semula ke Alor Setar dan kampus itu diambil laih oleh UiTM. Selesai segala masalah yg diujudkan oleh PAS yang menyerabutkan kepala otak terutama pelajar dan mak bapak mereka.