Rabu, 31 Julai 2013

PANASS!! Video Beraya Bersama Anjing? @PDRMsia Tolong Bertindak!



Mc taktau nak kata apa. Memang kita marah tengok video ni, tapi sama ada video ini betul atau edit, itu bergantung kepada penguatkuasa undang-undang. Apa yang pasti, individu dalam video tu patut ditahan terlebih dahulu untuk siasatan.

Makin lama makin menjadi penghinaan terhadap Islam di Malaysia. Kalaulah ada lagi ISA dan OD..hmm.. tentu tak jadi macam ni.

McTheory:
Puas la hati puak Pas bila Islam dihina macam ni ya?

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

xhenti2 kerja hina Islam di Malaysia dn pihak yg berwajib mcm xtegas. PAS lglah sudah jd pelacor.. xpeduli lg bab2 ni.. nk berada bwh punggung Cina DAP, lgpun terserlanh kemunafikan PAS.

Minta krn wujudkan balik Akta pencegahan bg isu2 berat mcm ni. Jgn biar smpai j dtumpah darah!

Tanpa Nama berkata...

Bodoh...ni irg islam...pas ke yg salah?sapa yg memerintah?pas keumno?

Tanpa Nama berkata...

PAS bisu je. Nampak macam PAS setuju la. Tahu agama tak semestinya tidak boleh jadi munafik.

Tanpa Nama berkata...

Kalau Najib yang dalam video tentu dah berbuih ulama dan pengikut PAS kutuk.

hangkedee berkata...

Pas tak perintah tadi di petintah oleh Dapig laknatullah.BARUA TOTOK dapig.parti pecacai pr.Hanya layak pembasuh pungkoq lge&lim kongkek sial.

Tanpa Nama berkata...

Tolong bertindak sebelum parah kepada pihak pihak yang berkenaan!

Jangan guna alas an belum ada laoparan yang dibuat.

Tidak ke rasa tercabar mereka ini terang terangan menghina Islam?

Tanpa Nama berkata...

Selagi boleh hina ko hina la semahu mahunya tapi bila org ni kena bunuh sok baru byk pihak sibuk. Salahkan itu salahkan ini. Sedang alvin dan vivian pun bole dijamin ini kan pulang anjing ni.

Tanpa Nama berkata...

Memang si SAMSENG-SAMSENG BANGKAI BUKAN ISLAM nak MENGHINA BERTERUSAN Islam/umatnya – itulah yang berlaku bila samseng-samseng ini bertuhankan SYAITAN, tapi jgn haraplah mereka akan sedar. Maklumlah makin ramai peguam/hakim SAMPAH DAPBANGKAI/PKR yang suka bela PENJENAYAH, apalagi yang benci Islam/umatnya, sampai kalimah ALLAH SWT suci kita pun boleh diheret dan dihina, masuk mahkamah yang dikuasai undang-undang Barat-Zionis!

Bayangkan kalau orang Islam hantaq ucapan hari raya Cina atau Krismas dia dengan contohnya gambar Syaitan atau lucah pornografi, penghisap dadah atau salib terbalik (fahaman anti-Kristian, sering buat ini untuk menghina agama Kristian/pengikutnya, juga sebagai lambang agama gereja Syaitan/Satanic cult)! Dan saya percaya si SAMSENG PENAKUT ini tak akan berani hina penganut Hindu – tengoklah banyak filem Bollywood, apa jadi kalau hina; ditetaknya!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Tanpa Nama berkata...

WAHAI ALLAH. LINDUNGILAH KAMI. BINASAKANLAH MEREKA YG BERNIAT JAHAT DAN MENGHINA AGAMAMU. YA KAHAR...YA KAHAR...YA KAHAR. AGAR MEREKA TAHU ENGKAULAH SEBAIK2 PEMELIHARA AGAMAMU.

Arif Fahmi berkata...

Pegang anjing boleh klu dua2 kering...
Pegang anjing bkn haram tp najis mughallazah..
Bagi makan anjing dapat pahala..
Bagi tempat tinggal kpd anjing dpt pahala...
Tapi, pegang tangan bukan muhrim adalah HARAM...
mandikan bukan muhrim adalah haram...
Jadi yg mana dpt dosa?
Yang mana lagi hina? Seorang leaki memegang anjing atau seorang lelaki memegang tangan gadis bkn muhrim?
Sila fahami betul2

hangkedee berkata...

Masaalanya mamat itu seperti menghina ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

Bodoh sial,ade jugak org sperti mamat ni idup kat dunia..lgi2 mghina agama islam..lgsung xde rasa hormat

Tanpa Nama berkata...

Ada orang sini tak dapat nak pikiak. bukan masalah bela anjing...Tetapi penghinaan..tau apa maksud video th?...Maksud anjing di bawa melalui masjid...maknanya orang islam lalu dan berada di Masjid. jadi orang islam tu ~ anjing. Anjing tu di basuhkan tangan (seperti ambil uduk)...tu melambangkan orang islam tengah ambil uduk....Tu bunyi azan tu...melambangkan seruan kepada islam...kepada Anjing..(orang islam)....Kiasan syitan tu pon tak boleh faham. patutpon benda tersirat tak boleh fikir...contoh sebagaimana DAP kudakan PAS...

Tanpa Nama berkata...

Laa x nmpak ke anjing tu siap dibasuhkan kaki lagi tentu la basah...klau nk membela ada saja alasannya kan puak2 pmbangkang ni...
mmg dh teruk la akidah diorang ni...

Tanpa Nama berkata...

setuju ngan Arif Fahmi... tambah sikit dating merata rata ngan awek malah siap......(tanya kaki skodeng) tak menghina Islam ker...yang tu tak leh samak terus dosa.

Tanpa Nama berkata...

Setuju..klu benda ni pon kita nk argue mmg mental tahap cipan..mana pak n*k a*iz...tak kan diam jer... ulama smua apa citer?..hukum islam satu bab..ni adab melayu pun satu bab..ni bukan nama melayu...sbb perangai mmg bukan melayu..ape la jadah perangai mcm tu