User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Isnin, 12 Ogos 2013

PANASS!! Mandi Mayat Secara Berdiri Amalan Syiah di Kuala Kedah?



Cerita mengenai syiah di Kedah ni semakin parah, ingat kat Pendang saja tersebar ajaran syiah, rupanya di Kuala Kedah pun dah ramai.

Mengikut blog Medan Tempur, disebalik laporan isu jenazah pengikut Syiah diuruskan mengikut fahaman Syiah baru baru ini, rupa rupanya ada cerita yang tersembunyi dibelakang isu itu..

Baru baru ini, aku dapat maklumat bahawa pengikut Syiah yang meninggal dunia itu adalah ahli Pas dan pernah menjawat jawatan dalam Pas Kuala Kedah..

Menurut sumber, si mati telah mewasiatkan secara bertulis kepada ketua Syiah Kedah dan kepada keluarga si mati secara lisan supaya berbuat demikian (kebumikan mengikut fahaman Syiah) ketika sedang sakit di sebuah hospital.

Selepas si mati meninggal dunia, jenazah beliau dibawa balik ke Kuala Kedah dan segala urusan mandi dan kafankan jenazah mengikut wasiat yang ditulis si mati.. Orang orang kampung tidak dibenarkan untuk melihat urusan mandi mayat kerana kumpulan Syiah yang didatangkan khas dari Pendang melakukan semua proses ini..

Menurut sumber lagi, si mati dimandikan dengan cara menegak dan dikafankan dengan kain yang ditulis doa doa didatangkan khas dari Iran..

Di fahamkan semua pimpinan Pas Kedah datang ziarah arwah dan beberapa pemimpin Pas pusat juga datang tetapi mereka tidak menegur langsung upacara tersebut..

Yang peliknya pemimpin Pas seperti menghalalkan ajaran Syiah dalam parti mereka dengan membiarkan hal ini berlaku tanpa ada sebarang suara untuk menyekat ajaran ini.

Ini bermakna pimpinan tertinggi Pas tahu bahawa ada dikalangan ahli mereka menganut syiah. Malah ada diantara pimpinan tertinggi Pas juga 'mesra' syiah, cuma masih belum berani 'istihar' diri syiah sepenuhnya.

Mc harap, penguatkuasa dan jabatan agama kena benteras syiah secara serius, kalau tak ianya akan terus menular dalam masyarakat.

Harap serius teliti setiap laporan mengenai syiah sebab ianya laporan dari masyarakat. Kalau ianya tak teruk, masyarakat takkan bertindak.


McTheory:
Takkan nak tunggu teruk baru nak bertindak?

13 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju kalau fhman ini dibanteras habis2an sebelum ianya berleluasa di negara kita..

Tanpa Nama berkata...

Kenapa melayu2 yang asalnya bfahaman Sunni bole terpaut dgn Syiah? Yg terpaut tu bkn melayu2 bodo xskolah tp yg bpelajaran dan bjawatan, mudah sangat kah bangsa melayu terpesong? Andai hal aqidah yg mnjadi prioriti dlm hidup pn bole terpesong apa pula hal2 kecil sperti kedaulatan negara? Umum mgetahui ujudnya fahaman syiah adalah gara2 mulut celupar seorang yahudi yg mggelar saidina Ali sbgai tuhan, umum juga mgetahui kbangkitan dajal adalah di Iran, ibunegara bg syiah.

Tanpa Nama berkata...

Mana2 melayu Islam Sunni yg bru nk berjinak ngan Syiah tu bpikir le dgn waras, jgn kerana muta'ah dan kbenaran meliwat isteri dlm fahaman syiah tu mbuat anda terpesona, jgn la mensia-siakan solat anda dgn 3 kali tepukan dipeha pada rakaat terakhir, yg pastinya dh terbatal pun solat, anda hanya ditipu oleh yahudi!

Tanpa Nama berkata...

aku pun pelik dengan mereka yang bersetuju dengan pendapat bahawa pelacuran dibenarkan jika terpaksa seperti kata Dr Mashitah Ibrahim...

dan

tak ada sekor umno pun mengutuk ajaran songsang wal sesat ini.


wakakakakakakakkakakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

atas aku ni... doktrin typikal bdak syiah yg melalak siang mlm...

padahal dr mashitah dah jelaskan beberapa kali dah...

dr mashitah tu pensyarah ilmu hadits woo...bukan boddo mcm mat sabun syiah tu..

Tanpa Nama berkata...

syiah lagi

Tanpa Nama berkata...

bukan nak sokong syiah.... malah menyerang tiap masa gologn syiah nie...

yang pelik ... kalau ada bukti saheh pi lapor kat majis agama...

jangam tembk saja..

sebut terus sapa pimpinan pas yang ada...

dok sebut ada pimpinan pas ... berita mcm nie tak bertanggungjawab...

hang tak takut dosa ka....

laporan hang kata jenazah bawa pi kuala kedah diurus disana pun tak betoi dah...

aku pun dok cari sapa yang ada masa tu nak bawa pi pej agama

la nie hang sebut tengok ... aku nak bawa depa jumpa pej agama

satu lagi yang serang masitah tu buat apa ....

yang jelas dok lawan tuhan dok dapat dosa kering....

mukhris ......

bini tak tutup aurat
tayang seluruh kedah
gambaq penuh tiang

ala hai kesian
tak da blgger umno nak bela ka


Tanpa Nama berkata...

Anon 2.36 dan 10.49 yg brtaqiyah tu, jgn tunjukkan penyamaran anda, apa kaitan tutup aurat dan ajaran syiah? Kita bicara hal aqidah, hal tauhid, bukan akhlak, hang tau tak syiah tak terima 1 pun hadis dri isteri nabi siti aisyah? Hang tau syiah jauh trpesong tp hang sndiri tak buat apa tapi dok kutuk orang len bab xbuat kerja, hang xnak pulak kutuk arab saudi yang bfahaman wahabi tp masih benarkan syiah tunai haji, itu lah keistimewaan sunni.. sunni xpernah kacau mazhab lain tp syiah dok kacau orang lain, dgn cara pengecut iaitu bertaqiyah, menyamar mcm hang.

Tanpa Nama berkata...

Memang benar...yang hadir YB.Nasir Mustaffa., Ustaz Ghani dan YB.Dato Amiruddin.

Tanpa Nama berkata...

Tak sangka Ghani tu orang kampong aku tapi tak mungkin kut.

Tanpa Nama berkata...

ghani haya hadir sebab jiran

Tanpa Nama berkata...

Yang pasti aruah adalah penganut syiah....yang
mengurus jenazah adalah kumpulan syiah pendang. YB yang hadir mungkin memberi penghormatan. Apa-apa pun Ustaz Gani bukan geng depa...

Tanpa Nama berkata...


wahai saudaraku kaum mukminin dinegeri seberang...berhati hatilah terhadap paham syiah , mereka bukan islam...mereka adalah kepanjangan tangan jahudi laknatulloh

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review