Selasa, 24 September 2013

HOT! Puak Pas Hantar Wakil Pi Sembah Mayat Chin Peng?



Rasanya otak puak Pas ni dah tak berapa nak betul dah. Sampai sanggup naik kereta api 18 jam untuk pi tengok bangkai si Chin Peng tu. Kalau Dap tu boleh la tahan lagi, ini pemimpin Pas yang pi tengok, buat apa kejadahnya!

Pemimpin PAS Kedah yang Mc katakan tu ialah Fadzil Baharom, calon Pas bagi Dun Sungai Tiang. Mungkin dia pi sana, untuk menunjukan bahawa dia 'sayang' pada Chin Peng, dan menunjukan bahawa Pas juga bersama Pakatan untuk menyokong Chin Peng.

Fadil hadir ke tokong Wat That Thong di Bangkok bagi memberi penghormatan kepada mendiang Chin Peng kira-kira jam 7 petang semalam.

Fadzil menegaskan kehadirannya bukanlah mewakili PAS atau PKR tetapi atas keinginannya sendiri.
Nampak sangat tindakan tersebut kerana nak meraih undi Cina dan Siam.
Kalau dah ahli politik tu, tahi pun sanggup cium kalau dah terdesak nak sokongan!

Pas-Pas ingatkan hanya sanggup gadai nama Islam, rupanya jadi barua komunis pun sanggup! 

Teruk la puak Pas ni.


McTheory:
Kalau la tok nenek dia tau.. tentu depa sumpah seranah!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

inilah secara tidak sedar balasan Allah kepada PAS. mereka melakukan perkara yang sangat jelas tidak masuk akal sebagai orang Islam.

Tanpa Nama berkata...

inilah secara tidak sedar balasan Allah kepada PAS. mereka melakukan perkara yang sangat jelas tidak masuk akal sebagai orang Islam.

azlan berkata...

McTheory:Mu memang bodoh dan buta agama...dok guna ajor mu kecuali mu ada kesedaran nok tahu...ziarah orang mati tidak salah sebab sesama makhluk...yang salah gi sembah macam umno gi kat tugu negara...

Tanpa Nama berkata...

mu azlang kenape tak pergi ziarah juge ketua komunis tu? berilah perhormatan terakhir kerana telah membunuh ribuan rakyat malaysia! bagus la hina orang kata bodoh dan buta agama.. itulah perjuangan PAS yang suci!

Tanpa Nama berkata...

tokwan-tokwan kita dok p berperang sikit pnya susah nak tundukkan komunis tu....aku rasa azlan ni Syiah..

Pisau Kedah berkata...

Bengong sungguh budak Azlan ni.. Aku tak nampak pun Mctheory kata haram dari segi sisi Islam pi ziarah bangkai Ching Peng.. Tapi buat apa di agung-agungkan orang yang bertanggungjawab membunuh ramai bangsa Melayu yang juga merupakan Umat Islam..

Bila pulak tugu negara di jadikan tempat penyembahan ? Setahu aku tugu itu dibina bertujuan memperingati pengorbanan anggota keselamatan negara yang terkorban didalam mempertahankan kedaulatan negara..

Disebalik ang mempertikai tugu negara.. kenapa ang tak pertikai gambar Nik Aziz yang di lekat kat Kereta, yang di cop kat baju.?

Tanpa Nama berkata...

Takpe lepas letih naik ketaapi boleh urut ngan awek siam...best

alkepong berkata...

Pemikiran yang bercelaru akan mendorongkan seseorang itu bertindak di luar kewajaran biasa.