Ahad, 6 Oktober 2013

HOT! Azeez Rahim 'Malukan' Mak Lampir Dalam Parlimen..


Kesian tengok Mak Lampir meroyan dalam parlimen dok kena taruk dengan Azeez Rahim. Dari kisah bantuan kerajaan, tangkapan ISA, hinggalah ke Lombok. Kemudian dia lompat ke Memali pulak..adehh


Untuk pengetahuan Mak Lampir, peti undi Kampung Memali di Baling tu, BN yang menang tau. Nampak sangat orang kampung Memali dah taknak kena bodoh dengan Pas lagi. Kan Mc dah kata, lama ke lamaan kebenaran akan muncul jua. he he he..

Pas hanya sesatkan orang.. tapi lama mana orang tu nak sesat kann??

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Puak PR ni bercakap mana guna otak. Buat semak negara saja.

Tanpa Nama berkata...

Puak PR ni bercakap mana guna otak. Buat semak negara saja.

Tanpa Nama berkata...

Haha...cian mak lampir..indon jati sesak jd MP Ampang....lagak cam hebat tp bongok cap ayam...
Ptt kena lg cm ni...syabas MP baling...

Yogi Marsahala berkata...

dalam politik apapun bisa terjadi, komentar juga ya ke blog saya www.goocap.com

Tanpa Nama berkata...

Meroyan betul mp ampang ni..... saya org baling, km tahu sejarah baling...kumpul fakta dl yer sblm bercakap. Dh nmpk sgt mcm org bodoh disitu.

Tanpa Nama berkata...

Suruh mak lampir masuk lawak mega lerrr...org mcm ni org ampang pilih...bodo betul

Tanpa Nama berkata...

takda beza la dengan mamak sorang nih.. nama saja pengerusi tabung haji tapi ni kira pertama kali dalam sejarah lah pengerusi tabung haji x pergi haji, sibuk pasal pemilihan MT dan bahagian. Apa gila ke pengerusi tabung haji x pergi haji????!!!!

Tanpa Nama berkata...

anon 8 okt 4.30 ptg meh sini aku nak sekolah ko...satu...bila dia dilantik jadi pengerusi tabung haji? Baru tahun ni kan? Dua..haji bukan wajib kalau belum mampu...dia kan dulu sebok jadi sukarelawan...dia ada masa ke nak pi haji? ketiga..kena husnu zan la..maybe dia takde duit nak pi pun sebelum ni..so..bagi aku dia tak salah..ke korang yg dengki dia jadi pengerusi tabung haji?? ke ko nak ko yang jadi pengerusi tabung haji ke?? haha..kalau orang PAS lagi tak layak...hancur negara nanti..tengok je kat kelantan..bukan maju mana pun...tu pun baru ni minta kerajaan pusat 2 billion pasal konon nak perbaiki masalah air...erk?? habis tu?? yang dulu kerajaan bagi 600 juta masa tok gundu tu pi mana?? takkan masalah air tak selesai??? PAS memang kaki wayang kaki songlap duit..kesian org kelantan yg lain tu...asyik kena bodo je..huhu

Tanpa Nama berkata...

mamak ni dah terlebih mampu kot??!!! wajib bagi yang mampu.tapi dah terlebih mampu benda lain lah yang lagi penting untuk dia.haahhaah

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/09/azeez-rahim-tak-layak-jadi-pengerusi_17.html

Tanpa Nama berkata...

Nama syarikat : PUNCAK IDIA BERSATU SDN. BHD.
Dapat geran RM10juta dari kementerian Sumber Manusia 8 bulan lepas, geran untuk bagi training. Masa tu Datuk Maznah adalah Timbalan Menteri Kem. Sumber Manusia.Anak lelaki beliau ada share dalam puncak Idia Bersatu. Sekarang semua bergaduh pasal share. Bapa dia cuba masuk campur supaya anak dia dapat majority share instead of 5%. Cerita ini dah keluar kat:

http://sangkakalajari9.blogspot.com/2013/09/anak-calon-pemilihan-umno-cuba-nak-tipu.html (Refer kat bawah)

ANAK CALON PEMILIHAN UMNO CUBA NAK TIPU RAKAN PERNIAGAAN
Apa la nak jadi ni, mak awak tu nak bertanding dalam pemilihan UMNO Malaysia nanti, cuba la jangan buat perangai, tunjukkan kebaikan sebagai anak seorang pemimpin dimata orang ramai.

Sangkakala tak mau la sebut anak siapa dalam blog ni sebab takut nanti akan mengganggu proses ibunya yang bertanding dalam sayap wanita UMNO Malaysia tapi Sangkakala akan terangkan serba sedikitlah bagaimana anak kepada calon ni cuba nak menipu rakan perniagaannya.

Sangkakala dengar anak kepada calon ni, mempunyai 2 lagi rakan perniagaan dan salah seorangnya pula merupakan calon EXCO Pemuda UMNO Malaysia dan Sangkakala juga tak mahu nak sebut siapa tapi calon EXCO Pemuda ni dari Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Sorang lagi rakan kongsi dalam perniagaan yang dijalankan ialah Presiden kepada sebuah persatuan yang agak berpengaruh di Malaysia dan dari maklumat yang Sangkakala terima, Presiden persatuan ini telah mengeluarkan segala perbelanjaan bagi perniagaan tersebut.

Pada awalnya, perniagaan yang berasaskan pendidikan ini dikatakan akan mendapat geran dari kerajaan untuk menjalankan operasi syarikat setelah mendapat kelulusan tetapi ianya tidak berlaku sepertimana yang diharapkan, dan rakan kongsi yang memegang jawatan Presiden persatuan telah menangung segala kos operasi termasuklah sewa pajabat walaupun pada asal perjanjian, ianya akan ditanggung bersama.

Hinggalah mereka bertiga setuju untuk mencari pelabur bagi menjalankan syarikat tersebut dan sebelum mendapat pelabur, ketiga tiga mereka ini kononnya telah berbincang dan bersetuju untuk mengenakan syarat kepada pelabur dan setelah kata sepakat dicapai maka bermula lah tugas rakan kongsi mereka yang memegang syer terbesar yang memgang jawatan Presiden persatuan untuk mencari pelabur, dan setelah menemui orang yang berminat satu pertemuan diadakan dan pelabur bersetuju untuk membuat pelaburan sebanyak 1 juta ringgit tetapi dengan syarat.

Pelabur akan memegang syer sebanyak 50 peratus, anak kepada calon dan calon EXCO Pemuda tadi masing masing 5 peratus dan presiden persatuan tadi sebanyak 40 peratus dan mereka yang memegang syer 5 peratus tadi akan diberikan wang tunai sebanyak 100 ribu seorang dan keuntungan perniagaan setiap tahun mengikut nilai syer.

Pada mulanya kedua dua pemegang syer 5 peratus tadi bersetuju namun begitu, mereka telah membuat perancangan untuk mengeluarkan pemegang syer 40 peratus tadi dari pentadbiran sebelum pelabur masuk ke dalam syarikat, kerana sebelum pelabur melabur dalam syarikat tersebut, kedua dua mereka masing masing memegang syer sebanyak 30 peratus seorang.

Itu lah sikap manusia yang akan melupakan jasa, cuba pula nak menipu seorang rakan kongsi yang telah bekerjasama serta mengeluarkan perbelanjaan dalam menjalankan operasi syarikat dari mula hingga kini tiba tiba bila dah nampak duit, senang senang nak buat macam tu.

Ingat la sikit jasa orang, jangan cuba nak membohong sana sini sebab awak tu anak pemimpin, tak banyak sikit akan kena tempiasnya juga kepada mak awak tu, dan kepada calon exco tersebut, jangan belum memegang jawatan sebagai exco dah mula nak tipu orang sebab takut nanti tak selamat hidup.

Tanpa Nama berkata...

eh eh...masih ada lagi ka orang baik dalam UMNO ni...kalao ada...memang heran bin ajaib la..!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Yang p haji pn blik2 tdung tsemboi rambut keluaq. Dhla fmous d mlysia.tnjuk la tldan yg baek ckit.

Tanpa Nama berkata...

Hdup PR

Tanpa Nama berkata...

Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

"Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

"Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html