Isnin, 14 Oktober 2013

HOT! Gambar Pejuang Kalimah Allah.. Keputusan Mahkamah? #KalimahAllah



Gambar pejuang 'Kalimah Allah' dihadapan mahkaman, menanti keputusan yang dikeluarkan oleh mahkamah.










Alhamdulillah Mc diberitahu mahkamah menetapkan keputusan bahawa 'Kalimah Allah' kekal hak milik eksklusif umat Islam Malaysia. Maka pihak kristian tidak dibenarkan mengunakan hak eksklusif tersebut.

Alhamdullilah.. takbir..

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mana Ketua Pemuda UMNO yg baru????? Aku x nmpk kelibat pun... Ooooo bab2 ni mmg dia x minat... liberal & elitis la katakan....

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah. Tapi jgn sekadar pertahan kalimah saja tapi peribadi juga harus menggambarkan seorang muslim yg mencontohi Rasulullah sbgmana disebut dlm Al Quran.

Tanpa Nama berkata...

Pemua UMNO??
Mana boleh hadhir , ini semua tak progressive.
Pamuda UMNO liberal laa....mana ambil pot hal2 macam ni.

Yogi Marsahala berkata...

perlu perjuangan menegakkan kebenaran

Yogi Marsahala berkata...

dalam mencari keadilan perlu perjuangan dan kesabaran, komentar pula ke blog saya www.goocap.com

Tanpa Nama berkata...

knp tnya pemuda UMNO jer?? Mana dia lembu2 BERSHIT lebai2 yg usong anak bini mase Blackout 505 dulu?? Mana Haji Boroi Hadi bawang?! Isle takat main isu Hudud? Tp Allah Tuhan Yang Esa pun xkenal, xde rase Ketuhanan.. Mana dia Pemuda PAS?? Unit Anjing Amal PAS yg suka jd anjing DAP.? Mmg amat sedih dgn jumlah kehadiran dinisbahkn dgn bilangan pencacai PR yg berhimpun tnpa halatuju!

Bg aku KJ kite dh tahu dia liberal, toksahle ikut. Tp pengikut Nik Najis PAS penipu pakai topeng Isle utk tarik dn tipu umat Islam, bila bab mcm ni mn mereka????

Tanpa Nama berkata...

Tuntutan sekatan mahkamah agar Herald dan penyokong2 nya semada dari PAS, PKR dan DAP atau mana2 NGO dari terus menerus pertikai keputusan mahkamah ini dimana2 media bercetak atau elektronik dan dimana2 jenis ucapan dan ceramah ditempat tertutup maupun awam..semada sambil lewa atau dengan niat atau tanpa niat.

Jika disabitkan akan terus didakwa dan disabitkan atas menghina mahkamah seterusnya menghina Perlembagaan Persekutuan, yg diPertuan Agong serta menghasut rakyat..

hangkedee berkata...

Perjuangan yg ikhlas bukan dari orang Politaik.

SFF berkata...

Setakat pertahan kalimah jer? Solat tiang agama.

Tanpa Nama berkata...

Kalamah itu kecil bagi golongan munafik yg konon2nya memperjuangkan Islam..Dah tu cakap macam dia sorang yang solat..