Khamis, 3 Oktober 2013

HOT! Rating Mukhriz Bertanding Naib Presiden MEROSOT Teruk? #MM4VP #BeraniBerubah


Pada geng berani berubah, ada beberapa info yang kurang sedap di dengar. Rating terbaru Naib Presiden UMNO diantara Mukhriz, Zahid Hamidi, Shafie Apdal, Ali Rustam, Isa Samad dan Hishammuddin. Diantara 6 orang calon Naib Presiden ni Mukhriz Mahathir berada di tangga ke empat. Rating ini dilakukan sendiri oleh unit dalaman pemilihan Kedah.

Malah ianya disahkan sendiri oleh Pegawai Menteri Besar Kedah, Haris Che Mat.

Pada Mc ianya bukan sesuatu yang bagus bagi geng Berani Berubah, kerana ditangga keempat boleh menyebabkan Mukhriz tidak akan jadi Naib Presiden pun, sebab kerusi Naib Presiden hanya ada 3 saja.

Mc juga tak dimaklumkan siapa di tempat pertama atau tempat terakhir, cuma geng Berani Berubah perlu lebih bekerja keras untuk mengubah kedudukan ini.

Kepopulariti seseorang tidak mewakili perwakilan yang akan mengundi. Mungkin disebabkan seseorang terlalu popular hingga mewujudkan rasa simpati kepada orang lain, dan tidak mengundi beliau.

Perkara tersebut juga sebenarnya mempengaruhi undi perwakilan. Disebabkan itu, para perwakilan yang nak mengundi Mukhriz untuk jadi Naib Presiden, sila undi, tak payah fikir-fikir lagi.

Mari kita ubah dari nombor 4 ke nombor 1.

#BeraniBerubah..

McTheory:
Mulut jerit Mukhriz, tapi hati undi lain.. pun ada, jenis ni bahaya..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mukriz mamak ni mana ada tulur!

kluangman berkata...

Saya mungkin setuju jika ada pandangan lain dalam kekurangan dan kelemahan mukhriz tetapi untuk menyatakan dia tak ada 'tulur' memang langsung tidak logik seolah bercakap dengan otak, mata dan mulut di kepala lutut,buta fakta dan sejarah.

Mukhriz kalau nak meningkat dan mudah kerja tidak perlu bersusah payah menawarkan diri 'berani ubah' sebagai calon VP, memadai jadi tukang ampu dan anggup macam nazri, hisham dan Kj kepada Najib. Tapi kepercayaan dan keberaniannya untuk ubah diteruskan walaupun memang dijangkakan sukar.
Lebih mudah berdepan dengan musuh di depan mata seperti Pembangkang dari berdepan dengan boss dan kawan2 sendiri yang tikam dari belakang.

Mukhriz tewas sudah pasti, kalau berjaya itu satu bonus.

Tanpa Nama berkata...

Kalau kita beragama tak perlulah mengatakan kepada org mcm2. mengata 'mana ada tulur' itu adalah satu perkara yg cukup kurang ajar, kurang adab & zero agama.

Tanpa Nama berkata...

Puak puak talibarut Dap ni mana ada adap dan sopan. Ingat Dap ingat komunis.

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 3.55 ptg.. die ni kaki skodeng pemimpin agaknya.tu pasal die tau org ade telur atau x..cube tgk calon2 yg nk bertnding yg mane satu ade ke x..xkn tgk satu je kot..xde keadilan..sbb kite nk crk pemimpin yg batu ade isi..bkn batu kosong..bile yg kosong wujud la pemimpin yg ade skrg..kipas n yes bos..sy syorkan ada kan solat hajat agar pemimpin2 UMNO untuk kali ini adalah yg berkualiti dan dapat memimpin kejalanNYa..iallah..terus kn perjuangan melayu beragama islam

Tanpa Nama berkata...

Puak pencacai PAS/PR ni mana ada gaya bahasa mulia. Mereka sndiri pun kotor, sbb itu bahasa mereka kotor. Sikit2 angkat bangsa Mamak.. sdngkan mreja jg xmau mngaku bangsa. Hina mamak atau bangsa yg mreka tk suka menunjukkan bangsa PAS ni jahil murokab.

megat panjialam berkata...

Syabas berani berubah. Pedulikan apa orang nak tulis kerana puak2 pakatan haram ni akan menyelinap dimana2 dan memburukkan pemimpin UMNO. Sy akan tetap memberi undi pada Mukhriz kerana sudah tiba masanya kepimpinan UMNO perlu diubah.