Selasa, 12 November 2013

#HOT! Ada Mangkuk Tak Sabar Suruh Ustaz Kazim Bersara!


Mana punya mangkuk yang kurang ajar ni? Memang ada dengar khabar Ustaz Kazim nak bersara dari berceramah. Tetapi tak perlulah tekan sampai macam tu sekali. Mangkuk yang tekan tu sudah tentu puak Pas. Sebab orang Pas khawarij ni memang benci dengan Ustaz Kazim.

Sejak Ustaz Kazim tegur pemimpin Pas, kerana tok guru sokong kristian guna kalimah Allah dan tok guru Pas haram sambut maulud nabi. Puak Pas ni dah tak dapat nak terima teguran Ustaz Kazim tu, malah mencaci hamun beliau.

Puak khawarij macam Pas ni, memang tak suka golongan lain ada bijak pandai agama. Kalau boleh dia nak puak dia saja yang bijak pandai. Ustaz yang bukan sefahaman dan sealiran dengannya akan ditekan dan dihina. Dasar khawarij sungguh!

Biarkan puak tu Ustaz, kami sokong Ustaz.. 10 membenci, ada 1000 lagi yang sayang!

Teruskan berdakwah.. kerana Ulamak seperti Ustaz susah nak ada penganti.

McTheory:
Cerr Ustaz bagi number HP yang sms tu.. tau la kite nak ajor kann..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tetapi elok juga andai ust kazim xkatakan akan bersara,mgkn perkataan dulu beliau katakan berehat seketika..manakan mgkn dakwah ada tempoh bersara..kita telah dipilih allah dan dimasyhurkan allah sbgai terkenal dlm bdg dakwah,maka seharusnya tunaikan amanah itu..adapun bagi yang belum dizahirkan allah ilmu2 kalian,laksana tanggjawab sesuai pada maqam antun.

Tanpa Nama berkata...

ustaz kazim tu beri ceramah untuk dakwah pada masyarakat,untuk kutip dana pusat tahfiz nya.apa bangang la orang bagi sms macam tu

Tanpa Nama berkata...

Aku tak percaya ustaz kazim yang komen sendiri..nampak macam tak pro ustaz main isu2 mcm ni..Selalunya org yg berilmu ni tawadhuk dan berlapang dada..

Tanpa Nama berkata...

KALAU KITA LIHAT AKHLAK DAN ILMU USTAZ KAZIM NI MEMANG UMPAMA LANGIT DENGAN BUMI DENGAN TOK TOK GARU PAS.....TOK GARU TERHEBAT PAS DARI KELATE PUN ILMUNYA TAK SAMPAI 10 PERATUS DENGAN ILMU USTAZ KAZIM....MALAHAN TOK GARU PAS ITU CUMA PANDAI MENCARUT SAHAJA TAPI ILMUNYA BAK TONG KOSONG......