Jumaat, 1 November 2013

HOT! Keluarga Allahyarham Ustaz Takdak Masalah, Pas Pulak Mengada-gada! #PrkSgLimau


Sejak insiden kenyataan YAB TPM di salah tafsir oleh media pembangkang, Pas mengunakan segala medium yang ada untuk mendesak TPM agar meminta maaf termasuk mempergunakan keluarga Allahyarham ..

Atas rasa penghormatan kepada keluarga Allahyarham, YAB TPM memohon maaf..

Lain pula dengan Pas sehingga kini tidak memohon maaf kepada keluarga Allahyarham kerana mengunakan gambar super impose calon bersama Arwah..

Sebaliknya Pas hanya mencanang ada gambar lain calon bersama arwah..

Pas sepatutnya memohon maaf dulu kepada keluarga Allahyarham sebelum mendesak pihak lain minta maaf kepada keluarga Allahyarham..

Tindakkan Pas mengeksploitasi gambar arwah bersama calon dianggap satu penghinaan kepada keluarga arwah..

Dalam pada itu Puan Sri Faekah Sheikh Hamzah dikatakan sudah memaafkan kenyataan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang disalah tafsir oleh pihak-pihak tertentu untuk menjadi Modal kempen dalam PRK DUN Sg Limau..

Kenyataan Puan Sri Faekah tersebut juga jelas menunjukkan ada pihak-pihak tertentu yang cuba untuk membesar-besarkan isu tersebut seoalah-olah bersikap “TERLEBIH SUDU DARI KUAH”


“Saya maafkan dan percaya kenyataan itu disalah tafsir pihak tertentu dan disebarkan secara tidak betul,”

Muhyiddin sudah saling mengenali sejak tahun 60-an lagi, ketika itu Azizan melanjutkan pengajian di Universiti Al-Azhar.

Kebetulan kakak kepada Muhyiddin turut belajar di universiti sama dan daripada situ mereka berkenalan,”

Allahyarham selalu ketepikan perbezaan politik apabila berkawan.

Sebab itu Allahyarham mempunyai ramai kawan daripada pelbagai latar belakang politik berbeza,”Puan Sri Faekah Sheikh Hamzah. “ 

4 ulasan:

anjingBaruababi berkata...

Kempen PRK Sg Limau oleh berjalan rancak dan lancar bukan setakat di DUN N20 Sg Limau, kempen PAS terus melarat hingga ke DUN N25 Bukit Selambau di Peti Undi Taman Peruda. Tazkirah ustas Roslan mendakwa Islam Kalah di Kedah, Melayu perintah Kedah amat merugikan dan Islam akan terus lenyak selagi Melayu perintah.. Isu Kalimah Allah hanyalah drama UMNO untu meraih simpati umat Islam supaya menyokong Melayu, sebab tulah PAS tak kisah mengenai isu kalimah Allah. Khutbah pula mendakwa Kerajaaan BN bertopengkan Islam, maksiah dibenarkan, aktiviti Islam di sekat...

PecahPalakMikir berkata...

salam brotherhood bro
mohon tumpang pautan di blog u bro
tq salam perjuangan
http://pecahpalakmikir.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Biar Allah SWT sj layak membalas dn menghukum putar belit lidah biawak ostad2 PAS. Xhabis mereka ugut undi dgn pakai nama Islam jd bahan mainan utk paksa org Islam percaya dkyah mereka.

PAS menang lah Islam tersungkur spt mana leburnya Madrasah Salihiah dan skrg Cina pakai utk berniaga..

Mereka hina Islam dgn samakan PAS itu spt agama. Mereka guna equation dan jadikan Islam sbg perisai politik mereka.. cukup busuk dan kotor sikap PAS. mereka xpnh sdr diri lngsung xdk sumbgan apa pd Islaim melainkan percah belah, bergaduh, merusuh, memcaci maki dan munafik!!

PAS Laknatullah!
PAS Laknatullah!
PAS Laknatullah!

Tanpa Nama berkata...

Mu ni bengong srupalembu .umno printah cara Islam ka?