Rabu, 25 Disember 2013

HOT! Mukjizat Mati di Balut Bendera Pas!!


Pernah dengar kisah tok imam tepuk tanah selepas baca tahlil ketika kebumikan sambil berkata "Ini orang kita ni, jangan tanya banyak-banyak.. orang kita ni" katanya sebelum meninggalkan tanah perkuburan.

Selepas kisah tu.. kini muncul pulak puak kafir yang sokong Pas,  kerandanya dibalut dengan bendera Pas sebelum dikebumikan. Motif sebab apa dibalut dengan bendera Pas tu, jangan tanya Mc, Mc pun taktau nak jawab.

Mungkin bila malaikat tengok bendera Pas tu.. ianya satu kunci ke syorga la kot. He he.. kann Pok Nik pernah kata undi Pas masuk syorga.. tak kisah la kafir atau muslim.. kalau dah sokong Pas tu syorga la kot. He he he..

Contoh terbaik macam kat bawah ni.

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betapa orang kafir nak jthkn kerajaan Islam seperti di Andalusia tapi orang pas x nampak motif orang kafir. bodoh sombong

Tanpa Nama berkata...

Member aku totok pas punya bangga dgn gambar ni. Mereng dah puak ni. Bukan si mati masuk Islam pun.

Tanpa Nama berkata...

Demi nak dapat kuasa politic duniawi, pemimpin PAS dengan rela merobek dan mempermainkan hukum2 dalam islam. Menyalut bender PAS jenazah orang kafir bererti PAS tuju ke neraka.

Tanpa Nama berkata...

Balutlah ngn apepun..kalu dah kafir..kafirlah jgk..aduhlah..bakpelah bodoh bangang sgt ngn org2 politik lenin..politiklah sapai lubang kubur pun..tp xyahlah nk libat2kan agamma Islam..hormatlah itu agama Allah S.W.T

Tanpa Nama berkata...

Pas bukan agama. Kalau si mati masuk islam sebab tarbiyah dari pas, aku respect, takat balut bendera tapi masih tak Islam, tak der apa yang bole dibanggakan

Tanpa Nama berkata...

MasyaAllah..begitu sekali Pas mengangkat taraf org kafir..sedangkan saudara se Islam dicerca dan diludahi. Astaghafirullah..mana ustaz Haron Din. Dah melampau puak jumud ni

Nilsae Ramli berkata...

Besok org pas mati balut kain bendera pas bukan kain putih kapan...

Tanpa Nama berkata...

Ust haron din juga akan di persoalkan Allah jika tidak membetulkan ketaksuban ini yg membawa kpd kebinasaan umat...

hangkedee berkata...

PAS BARUA DAPIG

Tanpa Nama berkata...

Monday, December 23, 20132013 - 2014: Yang tak naik satu je agaknya... Apam Semah.. !!Masa hendak pilihan raya umum 13
 dulu;*Umno BN*
, Datuk Seri Najib Razak khasnya.. bukan main manis lagi mulutnya menabur janji..  berjanji hendak bantu rakyat... berjanji hendak ringankan beban rakyat... berjanji hendak turunkan itu.. hendak turunkan ini.

Bila sudah puas malaun harami pemimpin-pemimpin Umno BN jelajah negara menabur *janji manisnya*
 dan si bahalol penyokong-penyokong Umno BN habis ditipunya... Nah.. inilah hadiah brengsek Umno BN untuk rakyat Malaysia.. !



Semua barang and perkhidmatan naik harga.. yang tak naik *Apam Semah*
 tu je.. agaknya..!!

*- Petrol naik harga**- Elektrik naik harga**- Air naik harga**- Tol naik harga**- Gula naik harga**- Tambang bus sekolah naik harga**- Tambang LRT naik harga**- Cukai pintu naik harga**- Astro naik harga**- GST dikuatkuasa*
*>> yang tak naik ghasanya; Apam Semah.*

*Brader Anwar
 kan dah cakap... jangan percaya kat janji Umno BN tu... eh ada jugak si bangang yang ngundi BN.. bangang takleh diajar... nyampah aku !!*

Nasib engkaulah rakyat... dapat pemimpin keparat.. !!

AZIZAN zizan berkata...

Hang ni memang sial.sapa perintah pun harga tetap naik juga.aku rasa la.klau pakatan haramjadah tu perintah lagi banyak depa naik harga.tengok selangor dah la.shukur pada ALLAH ,BN masih perintah.klau tak huruhara la negara ni.

Tanpa Nama berkata...

Konek Abg Non naik hang tak kisah pulak.....ada share ka?....hahaha.....itu la byk sgt telan KY jelly....hahaha

Tanpa Nama berkata...

Kalo bendera BN atau UMNO yg dibalut aku rasa riuh dah Nik Najis dan Haron Din keluarkan patwa mereka menghukum mcm2..

tp ini kan PAS.. ostad2 haramjadah PAS berkubu dlm tu..jd agama ni mcm hak mereka..m mereka buat apa2 pun xpa.. klu UMNO buat masuk neraka semuanya..

Pandikutty apa mau kata..

zamk berkata...

Org PAS ckup taksub dgn hijau putih.. dn mereka tk boleh lihat warna biru atau bentuk keris.. mereka mcm insine dan benci.. melahap2..

smpai rumah mereka yg hodoh pun xpe janji hijau putih. jahiliyyah moden.. PAS laknatullah!

Tanpa Nama berkata...

Betul kata ko..xlyk nk respect pun..rsa cm terhina lg ada lh..

Hollywood Bai berkata...

X kire sape pun merintah.. Semua pun akan mcm ni.. Cuma nasib la kita org melayu.. Klu la bangsa lain blh merintah.. Bangsa melayu jual belacan dgn kangkung je la jwb nye.