Ahad, 22 Disember 2013

HOT! FlashMob Pemuda Pas Kedah Berjaya Dengan Teruk Sekali! #Kelakar #HanyaDiKedah



Petang semalam puak Pemuda Pas yang diketuai oleh Leman Raja Lawak telah membuat Flashmob 'Barang Naik' di traffic light Pekan Pendang. Mc diberitahu, flashmob yang depa buat tu memang dapat sambutan yang amat mengalakkan. Dikatakan hingga beribu rakyat Pendang turun menyertai mereka dan menyebabkan Pekan Pendang sesak teruk sejauh 20KM untuk masuk ke Pekan.

Kalau tak percaya tengok gambar kat bawah ni..

ramai der...

memang ramai..

sesak padat melekat..

Sebenarnya Mc agak kesian dengan budak-budak ni.. nak tolong photoshop bagi nampak ramai pun tak boleh, sebab memang takdak orang.

Tahniah laa Leman kerana berjaya membuat lawak ditengah jalan semalam. ha ha ha..


McTheory:
Leman memang pakar lawak.. lawak giloo..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

krik,krik,krik.........hahahahahaha...Maharaja lawak tol!!

Tanpa Nama berkata...

Woooo banyakkkk nyaaaaa......tiang lampu

Tanpa Nama berkata...

ptuiihh laa setan ramai tuu beribu2 ekor kot join!

hang siapa berkata...

Ni tolong pandang keadaan dengan gunakan akal yg sehat .jangan dok pekecil orang.bagi aku org kampong dok susah.susah mereka sebenag bukan main main.bagi aku dua dua pati politik serupa je .tidak serius dgn masaalah rakyat.bila dtg banjir depa pii tapi ...........tak ikhlas serupaj3 dua duani.meluat tengok.
Tengok bila org keluar sepandok di pendang.yg kita nampak pak leman lawak kemudian pas.pas pun macam tu jugak .macammana kitani.
Aka meluat dengan hampa berdua.

Tanpa Nama berkata...

Mari kita semua jadi rakyat yang bijak dan bertamadun..kita bijak mengambil dan menggunakan peluang..bila pas bantah isu kenaikan harga,ia juga demi kebaikan rakyat,kita perlu sokong..bila umno bantah isu penggunaan kalimah allah,kita juga sokong,kerana manfaatnya rakyat dapat..

Musa berkata...

Adlah dlm 5 ribu orang...